Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از تشکیل این بنیاد در تمام شهرستان‌های کشور خبر داد و گفت: ۴۰۰ مبلغ متخصص مهدویت از بنیاد مهدی موعود فارغ‌التحصیل شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفت، حجت‌الاسلام محمود متوسل در نخستین نشست فصلی امسال ائمه جمعه استان یزد اظهار داشت: در سال‌های ابتدایی انقلاب مجموعه رسمی نداشتیم که کار مهدویت را پیگیری کرده و برنامه‌هایی در این زمینه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پس از انقلاب دشمن متوجه شد آن چیزی که می تواند کشور را از زیر سلطه طاغوت راحت کند، ولایت فقیه است و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای تضعیف آن به کار بردند.

متوسل با بیان اینکه دشمن ولایت فقیه را یک عامل سیاسی می‌داند، گفت: متاسفانه این موضوع که ولایت فقیه ولایت به نیابت از امام عصر(عج) است هنوز برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین نشده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ادامه داد: در این راستا سال 1379 مجموعه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در کشور تشکیل شد و از آن سال تا به الان چهار کار اساسی در این بنیاد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کار اصلی فرهنگی تربیت نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: از سال 79 تاکنون مرکز تخصصی مهدویت در حوزه علمیه قم تشکیل شد و از آن زمان تاکنون نزدیک به 400 فارغ‌التحصیل در این رشته داشتیم.

متوسل به اضافه شدن سطح چهار حوزه به مرکز تخصصی مهدویت کشور اشاره کرد و ادامه داد: الان در استان‌های مختلف کشور فارغ‌التحصیلان این مرکز به انجام برنامه‌های مهدوی می‌پردازند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) دومین کار بنیاد را تاسیس انتشارات تخصصی دانست و افزود: تا پیش از تشکیل این بنیاد کتاب‌هایی که در زمینه مهدویت چاپ می‌شد یا برای علما و در سطح بالای علمی بود و یا اینکه بیشتر در حوزه خواب و دیدار با امام زمان(عج) بود.

وی با بیان اینکه گسترش مباحث مهدوی باید برای تمام افراد جامعه و گروه‌های سنی مختلف انجام شود، افزود: امروزه از کودکان 5 ساله تا برای سنین بالا کتاب در زمینه مهدویت چاپ شده و در اختیار گروه‌های سنی مختلف قرار گرفته است.

متوسل تاسیس مجتمع مهدی یاوران در جمکران اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر از خدمات این مجتمع استفاده و در دوره‌های مهدوی آن شرکت کرده‌اند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) افزود: چهارمین کار مهمی که در این بنیاد انجام شد تاسیس دفاتر بنیاد در تمام استان‌های کشور است که به برگزاری شورای سیاست‌گذاری مباحث مهدوی زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان‌ها می‌پردازند.

انتهای پیام/

R41376/P1384/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سید حسین محمدی افزود: آسفالت ۴ رشته راه روستا‌های ازگم، بالا بَلگور، کما و زیمسار و ۵۳ واحد مسکونی ارزان قیمت روستائی درمراسمی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه‌سرا اضافه کرد: ۵۳ خانوار روستایی این شهرستان صاحب خانه شدند.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ، در مجموع ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مسکن، تسهیلات بانکی و آورده خانوار‌ها هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • اشتغالزایی بنیاد برکت در شهرستان چگنی