Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه در برخی از روایات دلالت می‌شود که باید در مقابل منکرات سکوت کرد تا حضرت ظهور کند، گفت: این موضوع اشتباه بزرگی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی ظهر امروز در دیدار جمعی از مبلغان مناطق مرزی کشور ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: آیات زیادی در قرآن در مورد بشارت ظهور این حضرت وجود دارد که متأسفانه برخی از روایات نتیجه معکوس به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در برخی از این روایات دلالت می‌شود که باید در مقابل منکرات سکوت کرد تا حضرت ظهور کند، افزود: این موضوع اشتباه بزرگی است چراکه خداوند درآیات قرآن وظیفه پرورش افراد صالح را بر عهده ما گذاشته است تا در امتداد ظهور آن حضرت گام برداریم.

مرجع تقلید شیعیان وظیفه مبلغان را تربیت این دسته از مردم و گروه‌ها دانست و ابراز کرد: شما باید در این مسیر قدم گذاشته و تلاش کنید تا از متقین که صفاتی مانند ایمان به غیب، برپاکنندگان نماز و انفاق کنندگان دارند، شوید.

وی با تأکید بر اینکه تفاوتی میان نمازگزار و برپاکننده نماز وجود دارد، تصریح کرد: کسی که به‌تنهایی نماز برپا کند نمازگزار است ولی کسانی که اشاعه دهنده و ترویج کننده نماز در جامعه هستند، برپاکنندگان نماز هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: کسانی که درراه اسلام درس‌خوانده و مسلط بر مباحث دینی شده‌اند باید علم خود را در جامعه نشر دهند تا از مصادیق انفاق کنندگان و متقین باشند.

وی تبلیغات در مناطق مرزی کشور را مدنظر قرار داد و گفت: مرحوم کاشانی به‌عنوان تشکیل‌دهنده تشکیلات شما در مسیر مناسبی قدم برداشته و صدها مدرسه در سراسر کشور راه‌اندازی کرده که بهترین ذخیره آخرت شما و ایشان خواهد بود و ان‌شاءالله در این مسیر ثابت‌قدم بوده و نجات‌بخش افراد باشید.

انتهای پیام/

R7854/P1384/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس

به گزارش صدای ایران از انتخاب،پلیس اعلام کرد: در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس