Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در هرمزگان گفت: شاخص‌ترین اقدامی سید مصطفی میرسلیم در دستور کار دارد از بین بردن وضعیت موجود و افزایش توان اقتصادی این قشر از جامعه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ابراهیم معتمدی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه انتخابات یک امر واجب و ثابت کننده مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: ایران اسلامی به‌عنوان کشوری متکی به رای مردم و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر رشد و توسعه را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: در زمینه انتخابات حزب موتلفه اسلامی به‌عنوان حزبی کادرساز شکل گرفته با فرمان امام راحل از همان آغاز فعالیت در مسیر نظام و راه امام حرکت کرده و با روحانیت مبارز همگام بوده و تاکنون همواره ثابت قدم مانده است.

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در هرمزگان در ادامه افزود: حزب موتلفه حزبی اسلام‌گرا و ولایتمدار است که تابع امر ولایت مطلقه فقیه بوده و از راه اصلی خود به هیچ وجه خطا نرفته و نخواهد رفت.

معتمدی تصریح کرد: در بخشی از اساسنامه حزب موتلفه چنین آمده که اگر روزی این حزب بر اثر اتفاقی منقرض شود و نخواهد ادامه یابد تمامی اموال آن باید در خدمت ولی امرمسلمین ولی فقیه قرار گیرد بنابراین این حزب به پشتوانه ولایت فقیه ایستاده و تا آخرین لحظه خدمت نیز چنین است.

وی ابرازداشت: تصمیم شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بر این بود در این دوره برای انتخابات فردی را از جانب حزب که عضو این حزب باشد برای کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کند و این کار انجام شد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در هرمزگان گفت: بنابراین سیدمصطفی میرسلیم از بین شایستگانی که در حزب موتلفه اسلامی بودند به‌عنوان کاندیدا انتخاب شد.

معتمدی گفت: از بین تمامی کاندیدای موجود سید مصطفی میرسلیم را شایسته‌تر می دانیم و این مهم را با بیان دلایل و شواهد بیان می‌کنیم، وی از لحاظ اخلاق، تدین، تجربه، توان محاسباتی، ابتکار و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی فردی شایسته و لایق است.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در هرمزگان گفت: قصد نقد سایر کاندیدا را نداریم بلکه نظر بر این است که اگر آنان نمره 18 یا 19 می‌گیرند میرسلیم نمره 19 یا 20 دارد و با یک درجه بالاتر از آنها قرار دارد و برای اثبات آن شواهدی نیز داریم.

معتمدی بیان کرد: در مناظرات تلویزیونی تمامی افرادی که شاهد قضیه بودند بر شایستگی و توانایی بیشتر آقای میرسلیم معترفند به همین دلیل محکم و استوار ایستاده‌ایم و تبلیغات را در سطح استان هرمزگان شروع کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی مردمی در سطح استان شکل گرفته و با گذشت زمان بیشتر پشتیبانی می شود، افزود: پیشرفت‌هایی نیز در راستای شناساندن و معرفی شخصیت میرسلیم به جامعه به‌دست آورده‌ایم.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در هرمزگان ادامه داد: میرسلیم به واسطه برخورداری از تحصیلات و توان و تجربه توانسته کارهای زیادی را در زمینه‌های اقتصادی فرهنگی، اجتماعی و صنعتی انجام دهد.

معتمدی گفت: شاخص‌ترین اقدامی سید مصطفی میرسلیم در دستور کار دارد از بین بردن وضعیت موجود و افزایش توان اقتصادی این قشر از جامعه است.

وی تصریح کرد: جامعه کنونی از نظر معیشت دچار مشکل شده و جوانان با مشکل اشتغال دست و پنجه نرم می‌کنند و این عدم اشتغال مشکلات مهمتری نظیر بالارفتن سن ازدواج و برهم زدن آرامش خانواده را در پی دارد.

رئیس ستاد انتخابات سیدمصطفی میرسلیم در هرمزگان با بیان اینکه سید مصطفی میرسلیم به دنبال ایجاد آرامش و امنیت و استمرار آن در جامعه است افزود: این کاندیدای ریاست جمهوری با تاسی از فرمایشات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در جهت تحقق منویات معظم له در زمینه کار و اشتغال گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به مهمترین شاخصه انتخاب میرسلیم توسط حزب موتلفه گفت: وی اهل کار و فردی اجرایی است و به مسائل صنعتی مراکز صنعتی کارخانجات و تولید اشراف کامل دارد و دلسوزی وی به مسائل تولیدی کشور زیاد است و از طراحان ملی کشور بوده و طرح و توصیه‌های وی برای ایجاد اشتغال و گسترش طرح‌های صنعتی بسیار جدی است.

معتمدی در ادامه با بیان نظر سیدمصطفی میرسلیم در مورد استان هرمزگان گفت: هرمزگان پتانسیل های فراوانی را برای ایجاد اشتغال جوانان داراست و توان این استان برای اشتغالزایی مردم هرمزگان حتی بیشتر از حد موجود است؛ به‌عنوان مثال فولاد و آلومنیوم فرصت خوبی برای و ایجاد اشتغال ملی است، توسعه مکانیزه صید و صیادی و اجرای طرح گسترش کشاورزی خارج از فصل استان به صورت مکانیزه به گونه‌ای که هرمزگان و دیگر استان‌های جنوبی کشور بتوانند محصولات جنوبی کشور را توسعه و تولیدات آنان را به بازارهای مصرف برسانند یکی از طرح‌های ایجاد اشتغال حزب موتلفه اسلامی پس از انتخاب میرسلیم برای ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/

R7872/P1384/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود