Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی که امروز برای هشتمین بار در دولت تدبیر و امید وارد استان کرمان در شهرستان جیرفت شد قرار است چند طرح بهداشتی و درمانی را در جنوب استان افتتاح کند.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت در آیین افتتاح دستگاه ام .آر .آی این بیمارستان گفت: این دستگاه از پیشرفته ترین نوع دستگاه ام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر. آی موجود در ایران است که با 80 میلیارد ریال اعتبار با حمایت دولت تدبیر و امید و پیگیری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.
ابوالقاسم امیرمحمودی افزود: همچنین برای خرید ساختمان و تاسیسات این ساختمان به ترتیب 20 و 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار کرد: دستگاه ام .آر. آی نصب شده در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت با کیفیت عکسبرداری 1.5 برابر است که این کیفیت سه برابر ظرفیت و کیفیت دستگاه های موجود در بازار است.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت بیان کرد: با راه اندازی این بخش دیگر نیازی به مراجعه اهالی منطقه به منظور عکسبرداری و انجام ام آر آی به سایر شهرها نخواهد بود.
وی با بیان اینکه ساختمان بخش ام. آر. آی 700 متر مربع زیربنا دارد گفت: این ساختمان شامل بخش های رادیولوژی، سی تی اسکن و ام. آر. ای است.
وی خاطرنشان کرد: قبل از راه اندازی این دستگاه مردم برای ارایه خدمات مجبور به مراجعه به مرکز استان و شهرستان بم بودند که با حمایت دولت تدبیر و امید این مهم برای مردم منطقه جنوب کرمان میسر شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 11 اردیبهشت ماه جاری نیز به کرمان آمد و بیمارستان 235 تختخوابی امام رضا (ع) سیرجان، بیمارستان 32 تختخوابی رابر، بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان و چند طرح درمانی در شهرستان های بافت و کرمان با حضور وی افتتاح شد.
استان پهناور کرمان دارای چهار دانشگاه علوم پزشکی است و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد و کارشناسان علوم آزمایشگاهی را دیده‌بانان حوزه سلامت دانست.

دکترعلی اصغر خیرخواه امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در آیین گرامیداشت روز ماما و علوم آزمایشگاهی گفت: ارائه خدمات سلامت با همکاری واحدهای مختلف محقق می‌شود و در این جهت تلاش مجموعه بهداشت و درمان بر کسی پوشیده نیست و گرامیداشت این روز بهانه‌ای برای تجلیل و ستایش از زحمات ماماها و کادر علوم آزمایشگاهی است.

 وی افزود: این نخستین جلسه رسمی تقدیر و تشکر از  کادر حوزه علوم آزمایشگاهی بعد از کرونا است و شاید خدمات این حوزه کمتر دیده شود ولی نقش بسیار موثر و اساسی در حوزه سلامت و درمان بیماران دارند که می‌توان گفت دیده‌بانان حوزه سلامت هستند.

خیرخواه در ادامه با اشاره به اهمیت نقش ماماها در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: ماماها نقش کلیدی در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری دارند و با کمک‌هایی که به مادران و زنان باردار کردند، سلامت جامعه را ارتقا بخشیدند و دغدغه‌های آنها در این زمینه داشتند، جای تقدیر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث جوانی جمعیت جنوب کرمان افزود: در این راستا افزایش تخت‌های NICU مراکز درمانی را داریم و شاهد راه‌اندازی یکی از بزرگترین پروژه‌های جنوب کرمان خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای تحقق مطالبات در روزهای آینده گفت: مجموعه دانشگاه در تمام معاونت‌ها تلاش صادقانه‌ای در ارتقا و توسعه خدمات سلامت دارند که جای خرسندی است.

 در این آیین از ماماهای نمونه کشوری و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و کارشناسان نمونه علوم آزمایشگاهی دانشگاه تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد