Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، گردهمایی توجیهی برنامه‌های سال 1396 با حضور حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس و پاسداران و روحانیون عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه در مجموعه فرهنگی امام علی(ع) شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جت‌الاسلام حاجی‌زاده در این مراسم با بیان اینکه این مجموعه طِی سال‌های اخیر همواره یکی از رتبه‌های برتر در کشور را کسب کرده است، گفت: پاسداران و روحانیون عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در ولایت‌مداری و تدین سرآمد هستند و موفقیت این مجموعه حاصل کار صادقانه آن‌هاست.
وی افزود: ولایت‌مداری، تدین، شادابی و نشاط، دوراندیشی و تعامل عزتمند با مجموعه‌های فرماندهی و حفاظت اطلاعات شاخصه‌های پاسداران و روحانیون عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه است.
حاجی‌زاده با بیان اینکه مدیریت با صلابت همراه با محبت شرط اثربخشی برنامه‌های فرهنگی است، گفت: نمایندگی ولی فقیه عنوان مبارک و یک رسالت مهم برای این مجموعه است، نیروهای عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه از بهترین پاسداران هستند و همواره باید توجه داشته باشند رفتار و عملکردِ همراه با ادب، تواضع و متانتِ پاسداران و روحانیون عضو مجموعه نمایندگی ولی فقیه سایر افراد را متحول می‌کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تصریح اینکه همراهی و تعامل مجموعه نمایندگی ولی فقیه با فرماندهان سپاه در سطح بسیار خوبی قرار دارد، گفت: ترویج و تقویت تفکر عاشورایی و انقلابی در سپاه از وظایف مهم کارکنان مجموعه نمایندگی ولی فقیه است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: تلاش همه در راستای حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات و انتخاب اصلح باشد.
یادآور می‌شود، در انتهای این مراسم از پاسداران و روحانیون برتر مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس تجلیل به‌عمل آمد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی