Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک رئیس جمهور باید شجاع باشد و از نهیب شرق و غرب نترسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام سید محمد باقرعبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جشن نیمه شعبان دانشگاه آزاد بیرجند، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج)، اظهار کرد: امنیت این کشور را با وجود اینکه آمریکا می خواهند این منطقه را نا امن کند مدیرون و مرهون زحمات امام زمان (عج) هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با فضیلت ترین اعمال هم انتظار فرج است، افزود: کسی که منتظر امام زمان (عج) است منتظر گسترش فضائل و کمتر شدن رذائل است که این علاقمندی به فضائل و بغض نسبت به رذائل، ماهیت دین است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انسان ها می خواهند بدانند که چگونه انسانی هستند و به خودشان نمره دهند باید به حب و بغض های خودشان نگاه کنند.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به این‌که انتظار به معنای نشستن نیست، خاطرنشان کرد: انتظار به معنای امید، قیام به همراه انجام وظایف است و دعا تنها کفایت نمی کند چراکه باید تحرک و پویایی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که با توجه به روایات، ظهور امام زمان (عج) نزدیک است، گفت: بسیاری از نشانه های ظهور که در روایات بیان شده محقق شده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرط کمک خدا این است که مردم به وظیفه خودشان عمل کنند و در همه عرصه ها حضور داشته باشند و یکی ازموضوعات مهم پیشرو موضوع انتخابات است.

عبادی با بیان شاخصه های مهم یک کاندیدا بر مبنی سخنان امام خمینی (ره)، افزود: امام راحل فرمودند به کسی رای دهید که وفادار به اسلام، قانون اساسی و جمهوری اسلامی باشد باید به کسی رای داد که ملتزم به اصل ولایت فقیه باشد.

وی با تاکید به اینکه رئیس جمهور باید منافع ملی را محور قراردهد، خاطرنشان کرد: نکته ی دیگری که امام راحل بر آن تاکید داشتند یک مسئول باید ساده زیست باشد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک رئیس جمهور باید شجاع باشد و از نهیب شرق و غرب نترسد.

عبادی با بیان اینکه رئیس جمهور باید حامی مردم باشد، افزود: یک رئیس جمهور باید امانتدار باشد چراکه هیچ کس حاضر نیست کلید خانه خودش را به کسی که اختلاس کرده بسپرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیق و بررسی سوابق کاندیدا رای دهید و اگربی اطلاع رای دهید، بازنده خواهید شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد