Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آتش‌نشانی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رباط کریم از مهار یک آفتاب پرست در خانه یکی از شهروندان در شهرک فرهنگیان خبر داد و جزئیات آن را بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا موسوی در گفت‌وگو با رباط نیوزازمهار یک آفتاب پرست توسط سازمان آتش‌نشانی در خانه شهروند رباط کریمی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به اقلیم شهر رباط کریم و تغییرات جوی فصل بهار احتمال وجود گونه‌های زیستی در بافت شهری وجود دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر موردی با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کنند تا مأموران با حضورشان در محل خطر را رفع کنند.

رئیس آتش‌نشانی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رباط کریم گفت: با تماس یکی از شهروندان واقع در شهرک فرهنگیان آفتاب پرست در حیاط این خانه مهار و پس از آن به محل دور از بافت شهری به دامان طبیعت بازگردانده شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهربانی با حیوانات در اصول و مبانی اخلاقی دین اسلام امری نهادینه شده است و معمولاً این جانوران بی آزار هستند و پیش از هرگونه ترس یا آسیب زدن به آنها می توان با تماس با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به راحتی هر گونه مشکلی را رفع کرد.

موسوی در پایان افزود: از شهروندان گرامی تقاضا دارم تا در صورت بروز هرگونه حادثه مشابه با ما تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: دوره‌های آموزش ایمنی و آتش نشانی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای شهروندان انجام می‌شود.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز آموزش ایمنی و آتش نشانی برای شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح تیم عملیات آتش نشانی رشت با هدف افزایش علم ایمنی و آتش نشانی در میان شهروندان نسبت به آموزش ایمنی و آتش نشانی در بوستان ملت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه داشتن شهری ایمن با وجود شهروندانی آگاه ساختنی است، افزود: تیم‌های عملیاتی آتش نشان از ۱۵ ایستگاه آتش نشانی نسبت به آموزش‌های عمومی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تیم‌های عملیاتی آتش نشانان در بوستان‌ها و پارک‌های شهر رشت  نسبت به آموزش و نشر ایمنی و آتش نشانی اقدام می‌کنند.

مومنی، آموزش به کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آموزش و بازدید ایمنی از مراکز پرخطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره توسط کارشناسان آتش نشانی شهر رشت را از دیگر اقدامات این سازمان برای آگاهی بخشی به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد