Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@22:27:47 GMT

انتحار سیاسی؛ پاتک انتخاباتی به «سونامی دل‌ها»

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۸۵۱۴

انتحار سیاسی؛ پاتک انتخاباتی به «سونامی دل‌ها»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، تنور انتخابات گرم شده و بازیگران مختلف به ایفای نقش متناسب با شخصیت و هدف جریانی خود می‌پردازند.

رصد فضای انتخابات در سطوح مناظرات و کنش‌های نامزدها، همایش‌ها و استقبال‌های مردمی و فضای رسانه‌ای، نشان می‌دهد جبهه انقلاب اسلامی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و روند تحولات کاملا امیدوارکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید زیادی وجود دارد تا در لیلةالقدر انقلاب، نتیجه‌ای رقم بخورد که دشمنان کشور را مأیوس نماید.

در همین رابطه اشاره به چند نکته خالی از فایده نیست:


۱. همایش‌ها و استقبال‌های مردمی در حمایت از نامزدهای جبهه انقلاب، به‌قدری پرشور است که جناح غربگرا غافلگیر و خطر شکست برایش ملموس‌تر شده است.

این واقعیت در رادیکال شدن سخنرانی‌های آقای روحانی و انتحار سیاسی و طغیان سیاسی این جریان نمود می‌یابد.

۲. جریان غربگرا متوجه نیست که پدیده سونامی دل‌ها ناشی از امید بستن اقشار محروم و عامه مردم به جریان مؤمن و انقلابی، سنت الهی است. «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا» (مریم/۹۶)

اما آن‌ها با دید مادی، در پی موج‌سازی رسانه‌ای و فریب و... هستند تا با غبارآلود کردن شرایط، نظر مردم را عوض کنند.

۳. «جهاد تبیینی» فعالان جریان انقلابی با روحیه بسیجی و با شجاعت و صراحت، در این مقطع ضروری است.

عملیات روانی جریان غربگرا در صدد منفعل‌سازی توده‌ها با انگاره‌هایی چون «ما در اکثریت هستیم»، «نتیجه انتخابات حتما به‌نفع جریان ما رقم می‌خورد» و... می‌باشد.

باید این فضاسازی کاذب شکسته شود. نتیجه نظر مردم پای صندوق مشخص می‌شود و نباید مرعوب بازنمایی تحریف‌شده جریان غربگرا از افکارعمومی شد.

۴. اگر جریان انقلابی با قدرت تبیین، شرح صدر انقلابی، سلوک سیاسی اسلامی (مبتنی بر صداقت)، انرژی ایمان خالصانه و انگیزه خدمت به محرومان فعالیت کند، نصرت الهی به‌رغم تدارک وسیع و مکر عظیم طرف مقابل، قطعی است. ان‌شاءالله. «و کان حقا علینا نصر المؤمنین» (روم/۴۷)

۵. با وجود مزیت جریان غربگرا در کنش رسانه‌ای (خصوصا فضای مجازی) در چند مدت اخیر در فضای مجازی نیز اوضاع به‌سمت توازن در حال تغییر است.

جریان حزب اللهی می‌بایست رستاخیز شکل‌گرفته را با جدیت، اخلاص و اهتمام انقلابی ادامه دهند و حضور کیفی و هوشمندانه در فضای مجازی و واقعی داشته باشند.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استارت آپ یا کمک نوآور، محلی برای ایده پردازی است.

استارت آپ‌ها به حمایت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی نیاز دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • بدجوری دل درد گرفتیم