Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بخش ام .آر. آي بيمارستان امام خميني (ره) شهرستان جيرفت در استان کرمان روز پنجشنبه با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي راه اندازي شد.

به گزارش خبرگزاري آريا ؛ سيد حسن قاضي زاده هاشمي که امروز براي هشتمين بار در دولت تدبير و اميد وارد استان کرمان در شهرستان جيرفت شد قرار است چند طرح بهداشتي و درماني را در جنوب استان افتتاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس بيمارستان امام خميني (ره) جيرفت در آيين افتتاح دستگاه ام .آر .آي اين بيمارستان گفت: اين دستگاه از پيشرفته ترين نوع دستگاه ام .آر. آي موجود در ايران است که با 80 ميليارد ريال اعتبار با حمايت دولت تدبير و اميد و پيگيري نماينده مردم جيرفت و عنبرآباد در مجلس شوراي اسلامي راه اندازي شد.
ابوالقاسم اميرمحمودي افزود: همچنين براي خريد ساختمان و تاسيسات اين ساختمان به ترتيب 20 و 10 ميليارد ريال هزينه شده است.
وي اظهار کرد: دستگاه ام .آر. آي نصب شده در بيمارستان امام خميني (ره) شهرستان جيرفت با کيفيت عکسبرداري 1.5 برابر است که اين کيفيت سه برابر ظرفيت و کيفيت دستگاه هاي موجود در بازار است.
رئيس بيمارستان امام خميني (ره) جيرفت بيان کرد: با راه اندازي اين بخش ديگر نيازي به مراجعه اهالي منطقه به منظور عکسبرداري و انجام ام ام آر آي به ساير شهرها نخواهد بود.
وي با بيان اينکه ساختمان بخش ام. آر. آي 700 متر مربع زيربنا دارد گفت: اين ساختمان شامل بخش هاي راديولوژي، سي تي اسکن و ام. آر. اي است.
وي خاطرنشان کرد: قبل از راه اندازي اين دستگاه مردم براي ارايه خدمات مجبور به مراجعه به مرکز استان و شهرستان بم بودند که با حمايت دولت تدبير و اميد اين مهم براي مردم منطقه جنوب کرمان ميسر شد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي 11 ارديبهشت ماه جاري نيز به کرمان آمد و بيمارستان 235 تختخوابي امام رضا (ع) سيرجان، بيمارستان 32 تختخوابي رابر، بيمارستان 35 تختخوابي کوهبنان و چند طرح درماني در شهرستان هاي بافت و کرمان با حضور وي افتتاح شد.
استان پهناور کرمان داراي چهار دانشگاه علوم پزشکي است و دانشگاه علوم پزشکي جيرفت هفت شهرستان جيرفت، عنبرآباد، فارياب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زير پوشش دارد.
شهرستان جيرفت با 280 هزار نفر جمعيت از چهار بخش مرکزي، اسماعيلي، ساردوئيه و جبالبارز تشکيل شده و در فاصله 230 کيلومتري جنوب کرمان است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی

دادستان جیرفت از توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت خبر داد و گفت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، افشین صالحی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در حاشیه شهر قدیم و تاریخی جیرفت اقدام‌ به تسطیح اراضی برای ایجاد شهرک جدید کرده که با شکایت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مواجه شده است.

وی افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی در مناسب‌ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، افزود: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

صالحی‌نژاد بیان کرد: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

در استان کرمان از ابتدای طرح نور یک پرونده هم تشکیل نشده است

مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب کرمان نیز با بیان اینکه وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، اظهار داشت: دستگاه قضائی از آمران به معروف و نیروهای فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: 99 درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیروهای فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: سیستم قضائی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به در قبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی‌حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

وی بیان کرد: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهادهای متولی در جهت فرهنگسازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد