Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر سلیمی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محسن و مجتبی کرمیان و محمدامین ایزدی سه هندبالیست کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران دعوت شده اند.
وی ادامه داد: از مجموع 51 ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی، 25 نفر به تیم الف و 26 نفر نیز به تیم ب دعوت شده اند که محسن کرمیان و محمد امین ایزدی در تیم الف و مجتبی کرمیان در تیم ب ایران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمی یادآوری کرد: اردوی تیم ملی الف ایران با حضور محسن کرمیان و ایزدی از 28 تا 31 اردیبهشت و اردوی تیم ملی ب با حضور مجتبی کرمیان از اول تا چهارم خرداد برگزار می شود.
رییس هیات هندبال استان کرمانشاه محل برگزاری اردوی تیم های الف و ب هندبال ایران را شهرستان مشکین شهر اردبیل عنوان کرد.
وی تصریح کرد: تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و انتخابی جهانی 2019 آلمان آماده می کند.
** دو کبدی کار کرمانشاهی در مسابقات جوانان آسیا حضور می یابند
رییس هیات کبدی استان کرمانشاه نیز از دعوت 2 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کبدی جوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: محمدصابر فرهادی و محمد قربانی دو کبدی کار کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
مختار صیدی در گفتگو با ایرنا یادآوری کرد: سرمربی تیم ملی کبدی نیز سید مسلم امیری از مربیان خوشنام و شناخته شده کرمانشاهی است که وظیفه هدایت ملی پوشان را برعهده دارد.
صیدی در خصوص اردوی تیم ملی نیز گفت: این اردو از روز شنبه 23 اردیبهشت آغاز و به مدت پنج روز تا بیست و هفتم همین ماه ادامه پیدا می کند.
وی یادآوری کرد: تیم ملی کبدی جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان جلسه هم اندیشی برگزاری سوپرلیگ بانوان و لیگ برتر فوتسال کشور که با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال برگزار شد احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال از تلاش فدراسیون برای حضور تیم ملی فوتسال برزیل خبر داد و گفت: قرعه کشی جام جهانی ۶ خرداد در ازبکستان برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در حاشیه این مراسم با مسؤولان فوتبال برزیل مذاکره کنیم و بتوانیم این تیم را برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران دعوت نمائیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم منفعت آن در تمام حوزه‌ها به فوتسال ایران می‌رسد.

کد خبر 6099652

دیگر خبرها

  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی