Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:03:02 GMT

بیمارستان 32 تختخوابی رودبار جنوب به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۹۳۱۹

بیمارستان 32 تختخوابی رودبار جنوب به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی که روز پنجشنبه وارد شهرستان جیرفت در استان کرمان شد پس از افتتاح مرکز ام.آر.آی بیمارستان امام خمینی(ره) و ساختمان آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، کلنگ احداث بیمارستان 250 تختخوابی این شهر را به زمین زد و راهی شهرستان رودبارجنوب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رودبار جنوب در آیین افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان گفت: این بیمارستان با همت دولت تدبیر و امید راه اندازی شد و به عنوان نگین خدمت رسانی دولت در ذهن مردم این منطقه ماندگار شده است.
عطا ناوکی افزود: ساخت بیمارستان سیدالشهدا (ع) رودبار جنوب با سه هزار و 500 متر مربع زیربنا سال 1378 شروع شد و با 97 میلیارد ریال اعتبار امروز به بهره برداری رسید و بیش از 25 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در این بیمارستان نصب شده است.
وی ادامه داد: 450 متر مربع ساختمان جنبی و 12 هزار متر مربع محوطه ‌سازی در این بیمارستان انجام شده و دارای بخش های زایشگاه، آزمایشگاه، درمانگاه، رادیولوژی و اورژانس با تجهیزات پیشرفته است.
فرماندار رودبار جنوب گفت: 32 خانه بهداشت و پنج مرکز خدمات جامع درمانی نیز در دولت یازدهم در این شهرستان راه اندازی شده که نشانگر عملکرد خوب دولت در این منطقه است.
وی اظهار کرد: خوشحالی مردم در افتتاح بیمارستان سید الشهدا (ع) بیانگر رضایت مردم از عملکرد دولت تدبیر و امید است.
ناوکی افزود: مردم این شهرستان تا قبل از راه اندازی این بیمارستان برای درمان به شهرستان های کهنوج و جیرفت مراجعه می کردند ولی امروز با تدبیر دولت، مردم خدمات سلامت را در شهر خود دریافت می کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر یک روزه به جنوب کرمان به شهرستان های فاریاب و منوجان نیز سفر می کند.
قاضی زاده هاشمی 11 اردیبهشت ماه جاری نیز به کرمان آمد و بیمارستان 235 تختخوابی امام رضا (ع) سیرجان، بیمارستان 32 تختخوابی رابر، بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان و چند طرح درمانی در شهرستان های بافت و کرمان با حضور وی افتتاح شد.
استان پهناور کرمان دارای چهار دانشگاه علوم پزشکی است و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: مجید ملازاده
7450/1772

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است