Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-07@16:29:10 GMT

چالش چک‌های بی‌محل برخی نامزدها برای کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۵۹۷۶۶

چالش چک‌های بی‌محل برخی نامزدها برای کشور

مازندمجلس:برخی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اساسا تمایلی به ارائه برنامه مشخص زمان بندی شده قابل حصول ندارند و صرفا به یکسری بیان ادعاها درباره آینده می پردازند. مخصوصا آنجا برای من آزاردهنده است که کاملا مشهود به نظر می رسد که برخی وعده های عوامگرایانه و پوپولیستی به کرات توسط برخی نامزدها ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع نامزدهای طراح این مباحث، پشتوانه کارشناسی دیدگاه خود را بیان نمی کنند و فقط به طرح یک وعده می پردازند. اساسا وعده های بدون پشتوانه علمی به مثابه صدور چک های بدون پشتوانه است. اولا چون این وعده ها پشتوانه ندارد و تحقق شان امکان پذیر نیست، حتی اگر آن نامزد هم سر کار بیاید برای آنکه نشان دهد بخشی از وعده های خود را می خواهد انجام دهد، ممکن است اقداماتی کند که به نفع منافع ملی نباشد. مثلا کل فروش نفت را در یک مسیری کانالیزه کند تا اثبات کند می تواند به وعده انتخاباتی خود جامه عمل بپوشاند.

اگر هم آن کاندیدا پیروز نشود به عنوان یک وعده تحقق نیافته، این مسئله جزء مطالبات آحاد و توده مردم قرار می گیرد که باید جامه عمل پوشانده شوند چون به هر حال توده مردم فکر می کنند، اگر وعده های انتخاباتی فرق نمی کند برای نامزد پیروز باشد یا نامزدهای شکست خورد تحقق پیدا نکند حتما حقی از آنها ضایع شده است. این خودش آغازگر یکسری تشنج های خیابانی اعتراضات و مطالبات غیرمنطقی و توده ای است که بعداً توسط بخش هایی از اجتماع می تواند دنبال شود و زمینه بروز یکسری درگیری ها و تنش های اجتماعی را در کشور فراهم کند بنابراین جدا معتقدم باید شکل کار تبلیغات نامزدها از رسانه ملی سازماندهی شود چون نمی شود هر نامزدی بیاید و بدون پشتوانه هر عددی را به ذهنش می رسد درباره موضوعات مختلف بگوید و دیگر توجه نکند تبعات صدور چک های بدون پشتوانه در جامعه چه خواهد بود.

*دبیرکل حزب ندای ایرانیان

29214

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۵۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای امند

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادواره شهدا را عامل زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست.

وی  افزود: شهدا پرورش یافتگان مکتب حضرت امام (ره) بودند همان مکتبی که برگرفته از نهضت عاشورا بود. 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق نماد اقتدار و عزت نیرو‌های مسلح کشور بود و این پیام واضح را کل جهان مخابره کرد که کشور ما در مورد منافع ملی و تمامیت ارضی به هیچ کشوری تعارف ندارد و به یقین بازنده اصلی این تقابل استکبار جهانی با محوریت آمریکاست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ماجرای دعوای هوشنگ ابتهاج با رهبر حزب توده
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند