Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به رد درخواست ایران از سوی کانادا برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، در شهر مرزی بوفالو واقع در ایالت نیویورک، صندوق اخذ رای برای ایرانیان مقیم کانادا در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، در میان اسامی ایالت ها و شهرهای اعلام شده توسط کمیته انتخابات خارج از کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در آمریکا، در شهر مرزی بوفالو، برای هموطنان مقیم کانادا صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقه‌مندان برای شرکت در انتخابات می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای دفتر حفاظت منافع ایران واقع در واشنگتن مراجعه کنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: استمرار تلاش های آذربایجان و ارمنستان برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش های مسالمت آمیز لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهار کرد: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت‌آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 742805

دیگر خبرها

  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است