Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شیبانی روز پنجشنبه در نشست توجیهی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نیشابور افزود: شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و می توانند به توسعه و رشد و آبادانی شهر و روستاها کمک کنند.
وی ادامه داد: ترجیح مصالح ملی به منافع شخصی و حفظ حریمهای قانونی باید مدنظر همه نامزدها در انتخابات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: همچنین نامزدها به‌جای نقد غیرمنصفانه باید برنامه های کاربردی خود را ارائه دهند. تخریب چهره رقبا باعث برهم زدن فضای انتخابات می‌شود لذا با هرگونه تخلف در جریان تبلیغات برخورد خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیشابور نیز در این نشست گفت: با گسترش فضای مجازی رصد فعالیت هواداران نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شکل جدیدی به خود گرفته و با دقت تخلفات در این فضا مورد بررسی و کنکاش قرار می گیرد.
حمید حقیقی به تشکیل کارگروه پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی اشاره و بیان کرد: هر تحرک انتخاباتی در دورترین روستاها رصد و تخلفات توسط کمیته پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخابات رسیدگی خواهد شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمن دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سمانه رمضانی سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی گفت: این کارگروه با  ارائه رئوس فعالیت‌های انجام شده در بحث مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور در حوزه آرایشی و بهداشتی و بررسی وضع فعلی قاچاق کالا در شهرستان برگزار و بر اجرای اقدامات پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور تاکید شد.

پرواز بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
 بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به درخواست اورژانس پایگاه برزنون به پرواز درآمد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: با اعلام به خطر بودن جان بیماری در روستای برزنون و حضور کارشناسان اورژانس در محل فوریت و با توجه به مثبت بودن علایم سکته مغزی این بیمار، بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مامور امدادرسانی به بیمار شد.

سیدحمید حسینی افزود: با توجه به در خطر بودن جان بیمار و همچنین زمان طلایی درمان، بیمار در پد فرود روستای برزنون به بالگرد اورژانس هوایی نیشابور و سپس به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شد.
منتقل شد.

وی افزود: تیم عملیات اورژانس هوایی با حضور ۵ نیروی عملیاتی برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در این حادثه ۸۶ دقیقه پرواز عملیاتی داشت.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • مبالغ جرائم رانندگی ۵ برابر خواهد شد
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی