Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:02:50 GMT

هفته پنجم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۰۸۳۱

هفته پنجم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار شد

گنبدکاووس – هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره گنبد در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته پنجم این رقابت‌ها عصر پنجشنبه ۷۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هشت دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هشت گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله و صفر تا ۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قلرعطا با اسب کارابل زودتر از خط پایان گذشت و آرمین آق آتابای با اسب گل فایتر و محمود عطاسیدی با اسب نبرد گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان آق اویلی بشگرد با اسب قوش قانت عنوان اول را به دست آورد و بنیامین جرجانی با اسب آی بک و آرمین آق آتابای با اسب آتا بیک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و صفر تا ۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب ای پی ایندی موفق به کسب مقام اول شد و جواد آچاک با اسب مانلی (۲) و اسحاق کم با اسب عقیق لیدی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و دو تا چهار امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که آرمین آق آتابای با اسب گان وست زودتر از خط پایان عبور کرد و نورمحمد بهادر با اسب وای وای و بنیامین جرجانی با اسب ایلهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آرمین آق آتابای با اسب دومنیک نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و پیمان قلرعطا با اسب المینا و محمد خوجملی با اسب ایزا بوی نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۰ تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که جواد آچاک با اسب داز بهار موفق به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب تهاجم و آرمین آق آتابای با اسب بالستیک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و صفر امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که عیدمحمد غراوی با اسب کلیپر موفق به کسب مقام نخست شد و احمد پقه با اسب لاچین و متین جرجانی با اسب صفا هورس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور هشتم و پایانی اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب رویال کلاسیک عنوان نخست را کسب کرد و نورمحمد بهادر با اسب نیو نایس و کمال دالیجه عطا با اسب فیوره به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

آرمین آق آتابای بهترین چابکسوار هفته پنجم

در پایان هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره گنبد، آرمین آق آتابای با کسب دو مقام نخست، یک مقام دوم و دو مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، بنیامین جرجانی دو مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم کسب کرد، جواد آچاک و پیمان قلرعطا هر کدام یک مقام نخست و یک مقام دوم به دست آوردند و عیدمحمد غراوی و آق اویلی بشگرد هر کدام صاحب یک مقام نخست شدند.

لازم به ذکر است؛ هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره آق قلا عصر جمعه (فردا) در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، سعادت حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست موقعیت خاصی وجود نداشت و مهرداد محمدی بهترین فرصت استقلال را برابر حریف از دست داد. تراکنور هم در حالی که میزبان این بازی بود در نیمه اول موقعیت خوب گلزنی نداشت. 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی