Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهر نوشت: محمدنبی حبیبی گفت: آقای روحانی باید پاسخ بدهد که چه کسی تا به حال دیوار کشیدن در پیاده‌روها را ولو به تلویح بیان کرده است.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تاسف از اظهارات آقای روحانی در همدان و ارومیه گفت: روحانی فضا را ملتهب می‌خواهد تا مطالبات مردم را پنهان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به چرایی اظهارات ساختارشکنانه روحانی، گفت: روحانی بر اساس نظرسنجی‌های اخیر به این نتیجه رسیده است که بدلیل عدم اجرای وعده‌های خود با ریزش رای روبرو است. لذا اطرافیان او گفته اند شما باید حرفهای ساختارشکنانه بزنید تا بتوانید آرای مخالفین را هم جمع کنید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رویکرد رئیس‌جمهور در طرح اینگونه سخنان انحرافی است، اظهار کرد: او نباید به سمتی برود که فتنه‌گران برایش کف بزنند.

حبیبی با تاکید بر اینکه روحانی وارد خطوط قرمزها شده است گفت: اظهارات وی درهمدان نشان داد او اهداف خود را خارج از موضوع مورد بحث در رقابت‌ها و نیز مطالبات معیشتی مردم دنبال می‌کند.

وی افزود: چون او در عمل به وعده‌های اقتصادی دستش خالی است، مجبور است افکار عمومی را به سمتی هدایت کند که مردم از موضوع اصلی منحرف شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: روحانی در حال دیوارکشی بین دولت دهم و یازدهم است و نمی‌خواهد به کسی اجازه دهد تا به این طرف دیوار بیاید و کارنامه او را ارزیابی کند.

حبیبی با بیان اینکه روحانی رقبای خود را بدون ارائه حتی یک سند متهم به کاسبی‌تحریم می‌کند، گفت: این در حالی است که او از کاسبی برخی وزرای خود هیچ حرفی نمی‌زند.

وی خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: شما نمی‌توانید در ذهن مردم دیوارکشی کنید و بگویید حق ارزیابی عملکرد دولت یازدهم را ندارید. مردم با گوشت و پوست و استخوان خود کارکرد شما را لمس می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی باید پاسخ بدهد که چه کسی تا به حال دیوار کشیدن در پیاده‌روها را ولو به تلویح بیان کرده است. روحانی باید پاسخ بدهد به چه دلیلی قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با منافقان جنایتکار و آدمکش که دستشان به خون هزاران نفر از مردم کوچه و بازار طرفدار انقلاب آلوده است را زیر سوال می‌برد.

حبیبی اظهار کرد: روحانی باید پاسخ دهد که چرا موضوع مهم قدرت‌ دفاعی ما را به موضوعات کوچکی مثل برجام گره می‌زند تا از آن استفاده انتخاباتی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901507

دیگر خبرها

  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟