Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:42:00 GMT

تضاد میان فرمایشات مقام معظم رهبری و اعمال دولت مشهود است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۱۱۶۷

تضاد میان فرمایشات مقام معظم رهبری و اعمال دولت مشهود است

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهایانقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تضاد میان فرمایشات مقام معظم رهبری و اعمال دولت مشهود است، گفت: دولت با پیروی نکردن از ولی‌فقیه نمی‌تواند جامعه شیعه را در مسیر صحیح هدایت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینیاشکوری عصر امروز ‌در جمع طلاب اظهار داشت: مسئله ظهور یک بحث قرآنی است و آینده جهان به امر اراده پروردگار به دست مستضعفانمی‌افتد و ظلم سرنگون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عقیده نظریه‌پردازان در قرن 19 میلادی مبنی بر نابودی عقیده دینی با پیشرفت و توسعه صنعت بیان داشت: امروز با عنایت پروردگار، جمهوری اسلامی ایران صادر کننده اسلام ناب محمدی به اقصینقاط جهان است.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه امروزه اسلام و انقلاب نقش الگو را برای تمامی افراد از جمله مستضعفاندر دنیا دارد گفت: دشمنان اسلام‌نه تنها به باطل بودن نظریات قرن 19 واقفند بلکه با توطئه‌های گوناگون به‌دنبال نابودی اسلام هستند.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان، تلاش‌های دشمن برای نابودی اسلام را بیهوده خواند و افزود: دین مبین اسلام امروز جهانی شده و وعده قرآن که فتح شدن جهان توسط مسلمانان است نزدیک است.

وی با بیان اینکه انتظار برای ظهور حضرت مهدی(عج) بر دو نوع انتظار سازنده و انتظار ایستاده است خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به مسائل روز جامعه اسلامی و انتظار بدون تلاش، زمینه ظهور امام عصر (عج) را فراهم نمی‌کند.

میرحسینی اشکوری تبیین حقایق روز جامعه اسلامی را از وظایف مهم طلاب بیان داشت و گفت: با هوشیاری و بیداری پیروان امام زمان (عج)،فتنه‌های دشمنان که در قرآن به آن اشاره شده یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه آسیب شناسی خطراتی که ظهور حضرت ولی عصر (عج) را به تعویق وا می‌دارد لازم است گفت: پیروی نکردن از ولی امر مسلمین در تاریخ اسلام باعث صدمه به جامعه اسلامی شده و عمل به فرمایشات رهبر جامعه شیعیان سرعت بخش ظهور امام عصر (عج) است.

وی با اشاره به تحقیقات صورت گرفته توسط اندیشمندان غربی برای درک چگونگی شکل‌گیری و پایداری قیام مردم ایران در انقلاب اسلامی افزود: در کتاب تشیع، مقاومت و انقلاب که توسط نظریه پردازان غربی نوشته شده قیام شیعه نشأت گرفته از الگوی عاشورا و پایداری آن بر اساس فرهنگ انتظار‌ شناخته شده است.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه علت پویایی انتظار در ایران اسلامی این است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نایبانامام عصر (عج) هستند بیان داشت: شیعیان، مبارزه با ظلم و حکومت ظالم را عامل تسریع کننده ظهور می‌دانند و این امر است که امنیت غرب و کشورهای سکولار را به خطر می‌اندازد.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مهمترین طرح غرب برای نابودی اسلام تخریب چهره ولایت فقیه است خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که اقتدار ولی‌فقیه و محبوبیت آن در بین شیعیان جهان پابرجاست هیچ ابرقدرتی قادر به نابودی اسلام ناب محمدی نیست.

میرحسینی اشکوریروحیه شهادت و ایثار در مردم و جوانان را عامل دلگرمی ولی‌فقیه برای مبارزه با رژیم‌های فاسد غربی خواند و بیان داشت: دشمنان پس از شکست از شیعیان در کشورهای منطقه دست به تحریف دین زده و به‌دنبال تبدیل روحیه شهادت به اشرافی‌گری و رفاه طلبی هستند.

وی علت بیان روشن و صریح موضع آیت الله سید علی اشکوری در طرفداری وی از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در انتخابات پیش‌رو را تضاد میان فرمایشات رهبری و اعمال دولت خواند و عنوان داشت: دولت با پیروی نکردن از ولی‌فقیه نمی‌تواند جامعه شیعه را در مسیر صحیح هدایت کند.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد

آیت الله سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اتحاد در مقابل محور شرارت های منطقه ای و فرامنطقه، اظهار داشت: یکی از اموری که امروز باید همه مسلمانان به آن توجه کنند و بر آن تاکید داشته باشند ، وحدت میان امت اسلام است.

وی افزود: امروزه مسلمانان یک امت واحده ای را تشکیل داده اند، جمعیتی حدود دو میلیارد در جهان هستی همراه با بالاترین منابع و مخازن مادی در اختیار آنان قرار گرفته است که  از سویی می توان گفت آینده این جهان باید توسط مسلمانان رقم بخورد ، ولی منافع مادی دشمنان اسلام ایجاب می کند که این امت واحد را به جدایی کشانده و فاصله میان آنان ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: در نتیجه با ایجاد اختلافات، نقشه های خود را پیش برده و امت اسلامی را به استضعاف کشانده و از منابع مادی آنان استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: باید مذاهب اسلامی بر محور اسلام ، قرآن کریم و پیامبراسلام واهل بیت(ع) باشند و با توجه به محور های وحدت آفرین که مورد اتفاق طرفین می باشد، مسیر را ترسیم نمایند و با اتحادو وحدت ، اختلافات را از بین برده و زندگی مسالمت آمیزی را داشته باشند و تحت لوای اسلام حرکت نمایند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم اذعان داشت: طبیعتا وجه اشترکات میان مذاهب اسلامی قابل ملاحظه بوده وبراین اساس باید امور مسلمین تنظیم و مدیریت شود؛ باید این نقاط مهم و اساسی را پاس داشته و از سو استفاده دشمنان اسلام جلوگیری نمود.

وی تصریح کرد: متاسفانه جهان اسلام به افراط و تفریط هایی مبتلا شده است و این زمینه ای است برای خود مسلمانان که اختلاف افکنی صورت گیرد و چهره اسلام راستین را زشت کند.

وی در پایان تاکید کرد: از آنجا که با جنایات وحشیانه صهیونیست ها و همراهی استکبار جهانی در مسئله غزه روبرو هستیم، هشدار و ارشاد های لازم داده شده است، لذا باید جهان اسلام یکپارچه به مانند ایران اسلامی در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند