Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مايکروسافت در جريان دومين روز برگزاري کنفرانس بيلد در سياتل از يک سرويس کليپ بورد ابري جديد رونمايي به عمل آورد. غول نرم افزاري مدت هاست که مشغول آزمايش انواع و اقسام سرويس هاي کليپ بورد بوده، اما در نهايت روي يکي از آن ها که مستقيما در ويندوز 10 به کار گرفته مي شود به نتيجه مطلوب دست يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين کليپ بورد جديد مبتني بر فضاي ابري کاربران ويندوز 10 را قادر مي سازد که محتوا را از درون يک اپليکيشن کپي کرده و در ديوايس هاي ديگري همچون آيفون و گجت هاي اندرويدي پيست کنند.
گفتني است که کمپاني ردموندي براي رسيدن به اين هدف از امکانات کيبورد سويفت کي خود کمک گرفته. بدين شکل که هنگام کار در اين کيبورد، تب جديدي شامل فهرستي از محتواي کپي شده در رايانه ويندوز 10 ظاهر مي شود تا هر زمان که خواستيد قادر به استفاده از آن ها باشيد. اين قابليت دقيقا مشابه کليپ بورد يونيورسالي است که اطلاعات را ميان مک و آيفون جابجا مي کند.

البته تفاوت بزرگ اينجاست که کليپ بورد يونيورسال کمپاني کوپرتينويي فقط در انحصار اکوسيستم و ديوايس هاي اپل قرار دارد و اين در حاليست که کليپ بورد مايکروسافت به جز ديوايس هاي ويندوزي با iOS و اندرويد هم تعامل برقرار مي کند.
بد نيست بدانيد که مايکروسافت قابليت هاي اين کليپ بورد ابري را در نرم افزارهاي آفيس هم به کار مي گيرد. با ارائه آپديت بعدي ويندوز، قادر خواهيد بود تا اطلاعات کپي شده در موبايل را به راحتي در فايل هاي آفيس تان پيست کنيد.
مايکروسافت اين اقدام را در راستاي پيشبرد سياست هاي جديد خود براي تمرکز بيشتر روي سرويس ها و اپليکيشن هاي بين پلتفرمي انجام داده، چرا که به خوبي مي داند بسياري از کاربران ويندوز از موبايل هاي اندرويدي و آيفون استفاده مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری

دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری

دیگر خبرها

  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟
  • کلیپ| ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • کلیپ| وسوسه ملاقات با ماه
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش