Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس استان سمنان، گردهمایی مسؤولان بسیج دانشجویی استان سمنان با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی در سمنان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز پس از ایراد سخنرانی در رابطه با مسائل اخیر کشور و تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم و به‌خصوص دانشجویان در انتخابات پیش رو گفت: با استفاده از خط‌مشی‌های تعیین‌شده توسط امام خمینی(ره) و رهبری عظیم‌الشأن می‌توان فرد اصلح را‌ انتخاب کرد و برای تصدی کرسی ریاست جمهوری برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود گودرزی گفت: دانشجویان باید با توجه به رهنمودهای امام و رهبری، فرد اصلح را‌ برای تصدی کرسی ریاست جمهوری انتخاب کنند.

در پایان این مراسم، از سرگروه‌های برتر جهادی استان سمنان توسط رئیس سازمان بسیج دانشجویی و معاونت خواهران سازمان بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران