Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:43:24 GMT

مستند انتخاباتی مصطفی میرسلیم از سیما پخش شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۱۷۱۱

مستند انتخاباتی مصطفی میرسلیم از سیما پخش شد

به گزارش خبرنگار ایرنا،مستند تبلیغاتی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از سوی معاونت تبلیغات حزب موتلفه اسلامی تولید شده است، ساعت 22 امشب (پنجشنبه) و برای 23 دقیقه از شبکه اول سیما پخش شد و محور اصلی این فیلم تبلیغاتی تاکید بر بیکاری جوانان، تعطیل شدن کارخانه ها و کارگاه ها بود که در آن با مراجعه به محلات فقیرنشین، گله های مردم از بیکاری و گرانی دیده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مستند انتخاباتی، افسوس سید مصطفی میرسلیم در حالی که از کوه بالا می رود و از بالا بر مشکلات شهری و شهر بی قواره ای که در آن ساختمان های کوتاه و بلند ساخته شده، می نگرد، دیده می شود.
در ادامه این فیلم تبلیغاتی، بخش هایی بریده شده از مناظره های انتخاباتی 6 کاندیدای انتخابات دیده می شود که همزمان با پخش سخنان برخی کاندیداهای رقیب انتخاباتی در مناظره، مانند حسن روحانی و اسحاق جهانگیری، فضای مناظره هنگام صحبت کردن آنها به حالت سیاه و سفید پخش می شود.
در بخشی از این مستند، سخنان قالیباف نامزد دیگر انتخابات به حالت سفید و سیاه پخش می شود که در آن می گوید: «سه میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد که متعلق به همان 4 درصدی هاست.»
ادامه دارد...
شبد**3063**1953**1010
خبرنگار:افشین شاعری**انتشار دهنده:حسن معظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود