Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، علی دایی پنجشنبه شب پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم که قهرمان جام حذفی شدیم؛ استحقاق برد برابر تراکتورسازی را داشتیم و تمام اعضای تیم ما برای این لحظه زحمات زیادی کشیدند.

وی در ادامه افزود: ما در طول این فصل نه پول داشتیم، نه امکانات و نه حامی؛ ولی بچه‌ها باغیرت و با تمام توانشان در تک تک بازی‌ها به میدان آمدند و در تمرینات با جان و دل حاضر شدند تا بتوانیم امشب نتیجه آن را ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: امروز مدیون هواداران بودم که با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم نفت بی‌تماشاگر اینقدر هوادار داشته باشد. دست تک تک آنها را می‌بوسم که در بازی امروز از ما حمایت کردند.

دایی با انتقاد از زمین ورزشگاه نفت و گاز اروندان گفت: شرایط این زمین نشان می‌دهد که تنها یک هفته به آن رسیده‌اند، در حالی که به نظر من اینجا باید زمینی در شأن خرمشهر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم باید بازی فینال بهتر از این برگزار می‌شد خرمشهر خیلی شهید داده است و یکی از مناطقی است که در دوران دفاع مقدس خیلی مقاومت کرد. نظام ما مدیون خرمشهری‌ها است و زمین مسابقه هم باید در شأن ما و خرمشهر باشد

وی با انتقاد تلویحی از مدیران این باشگاه افزود: این قهرمانی مبارک کسانی باشد که ما را تنها گذاشتند.

وی ادامه داد: برای من جدایی از نفت آسان است، اما جدایی از بازیکنانی که مردانه یک فصل تحمل کردند بسیار سخت است.

به گزارش فارس، در پایان، علی دایی اعلام کرد که دیگر در تیم نفت تهران مربی‌گری نخواهد کرد و از این تیم جدا می‌شود.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

به گزارش "وزش سه"، با قهرمانی سال گذشته پرسپولیس در جام حذفی که موفق شد در فینال استقلال را شکست دهد تعداد قهرمانی های این تیم در رقابت های فوق به هفت برسد.

پیش از آن استقلال با هفت عنوان قهرمانی در این رقابت ها پرافتخارترین تیم جام حذفی بود اما پرسپولیس با قهرمانی فصل قبل تعداد جام هایش در رقابت‌های حذفی را به 7 برساند و با عناوین قهرمانی رقیب دیرینه اش برابری کرد.

حالا و با حذف استقلال از رقابت های جام حذفی فصل جاری و باقی ماندن پرسپولیس در جدول این رقابت ها سرخ ها شانس این را خواهند داشت که به هشتمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی فکر کنند که در صورت رسیدن به این عنوان  ، همزمان با در اختیار داشتن عنوان پرافتخارترین تیم لیگ سراسری و لیگ برتر می توانند در این جام نیز بدون شریک عنوان پرافتخارترین را داشته باشند.

البته پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار بسیار سختی برای عبور از  تیم آلومینیوم اراک دارد  و برای رسیدن به جام قهرمانی باید چهار حریف دشوار را از پیش رو بردارد.

از بین قهرمان های جام حذفی در سال های گذشته همچنان تیم‌های سپاهان ، ذوب آهن ، تراکتور،ملوان و فجرسپاسی در جدول این رقابتها باقی مانده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی یکی از بین تراکتور و ذوب آهن حذف خواهد شد.

بعد از پرسپولیس و استقلال که هفت بار قهرمان جام حذفی شده اند سپاهان با چهار عنوان قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم این رقابتها قرار دارد.

البته تعداد فینال‌هایی که استقلال در آنها حضور داشته به مراتب بیشتر از پرسپولیس است اما در رقابت های حذفی  مقام نایب قهرمانی وجود ندارد و برای مقایسه پرافتخارترین تیم ها تنها مقام قهرمانی و جام به حساب می آید.

دیگر خبرها

  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور