Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پایانه های غرب گیلان با بیان اینکه مرحله نخست طرح ارتقای ایمنی موتور سواران و عابران پیاده در 50 روستای گیلان انجام می شود،افزود: این طرح تاکنون در 5 روستای شهرستان شفت انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری شفت،سید مرتضی عظیمیدر مراسم اجرای طرح ارتقای ایمنی موتور سواران و عابرین پیاده در مسجد امام جعفرصادق(ع) جیرده، با اشاره به اینکه شهرستان شفت در کاهش تصادفات در گیلان رتبه خوبی دارد،اظهار کرد: آمار تصادفات موتور سواران و عابرین پیاده در این شهرستان باید کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرحله نخست طرح ارتقای ایمنی موتور سواران و عابرین پیاده در 50 روستای گیلان انجام می شود،افزود:این طرح تاکنون در 5 روستای شهرستان شفت انجام شده است.

عظیمی با اشاره به اینکه 100 کلاه ایمنی در بین موتورسواران دهستان جیرده توزیع شد،یادآور شد:توزیع 200 بسته ایمنی در بین دانش آموزان از دیگر برنامه های امروز بود.

مدیر پایانه های غرب گیلان در پایان سخنان خود با بیان اینکه در فصل بهار و تابستان به دلیل ورود ماشین آلات کشاورزی به راه های اصلی آمار اینگونه تصادفات افزایش می یابد،ا فزود:خودداری از ورود ماشین آلات کشاورزی به راه های اصلی و استفاده از شب نما به بهبود آمار تصادفات جاده ای کمک می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ