Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:39:52 GMT

کارلوس کی‌روش کجا به دنیا آمده است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۳۶۱۵

کارلوس کی‌روش کجا به دنیا آمده است؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با یکی از مسئولان کشورمان از محل تولد خود و انواع کمبود پزشکی و بهداشتی و مرگ بر اثر نوعی بیماری پرده برداشت.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان ابتدا به تولد خود در موزامبیک و شرایط زندگی در این کشور آفریقایی اشاره و اظهار کرد: بررسی وضع بهداشت و سلامت در قاره آفریقا به‌خصوص در کشورهایی همچون تانزانیا و موزامبیک؛ نشان می‌دهد کمبود لوازم و امکانات اندک پزشکی و بهداشتی در کشورهای آفریقایی برای درمان بیماری‌ها از جمله مالاریا، موجب بروز مشکلات زیادی برای بیماران و مردم این کشورها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تاسف از اینکه مردم آفریقا باید از منابع بسیار اندک بهداشت و سلامت در کشور خود استفاده کنند، تصریح کرد: بیشتر جمعیت بیمار از جمله زنان و کودکان، زمانی به بیمارستان‌ها می‌رسند که دیگر دیر شده است؛ بیشتر آنان می‌میرند زیرا در آن لحظه کمترین کاری نمی‌توان برای آنان انجام داد که موجب نجات آنها شود.

کی‌روش همچنین به فاصله بسیار زیاد بیمارستان‌ها با مناطق روستایی اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در شرایط نبود کمک‌های فوری؛ امیدی برای نجات بیماران وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دوستی خود با رئیس جمهور و افراد زیادی از جامعه پزشکی موزامبیک، در خصوص همکاری هلال‌احمر ایران و صلیب‌سرخ موزامبیک گفت: اگرچه تضمین نمی‌کنم؛ اما معتقدم که مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت و صلیب‌سرخ موزامبیک از این همکاری استقبال خواهد کرد.

همچنین دکتر سید امیرمحسن ضیائی - رئیس هلال احمر در دیدار با کارلوس کی‌روش؛ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند برای دومین بار پیاپی با هدایت کارلوس کی‌روش به جام جهانی فوتبال صعود کند و نتایج بسیار خوبی در این رقابت‌ها به دست آورد.

وی همچنین با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی جمعیت هلال‌احمر ایران در کشورهای آفریقایی، از آمادگی این جمعیت برای تاسیس مرکز درمانی در موزامبیک، زادگاه کارلوس کی‌روش، به منظور ارائه خدمات درمانی، سلامت و توانبخشی به مردم این کشور خبر داد و گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد با همکاری صلیب‌سرخ موزامبیک و بررسی جزئیات، در موزامبیک مرکز درمانی تاسیس کند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هلال احمر ایران پیش از این برنامه‌ای برای این بخش از آفریقا نداشت، اما به علت حضور کارلوس کی‌روش در کشورمان، فعالیت درمانی در موزامبیک را به طور جدی بررسی می‌کند و کارشناسان خود را به این کشور اعزام خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,23,24/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم

پس از پنج روز جستجوی داوطلبان هلال احمر و نیرو‌های مردمی و داوطلب «یسنا دیدار»، دختربچه چهارساله اهل شهرستان کلاله که از عصر یکشنبه مفقود شده بود، حوالی ساعت ۱۷ امروز زنده پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، تلاش‌های شبانه روزی هلال احمر پس از ۵ روز به نتیجه رسید و حوالی ساعت ۱۷ امروز یکی از کایت سواران عضو داوطلب سازمان هلال احمر موفق به پیدا کردن "یسنا دیدار" در اراضی روستای یلی بدراق شد.

مدیر جمعیت هلال احمر استان گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو گفت: با تلاش یک کایت سوار هلال احمر و یکی از سگ‌های زنده یاب " یسنا دیدار " پس از پنج روز جستجوی زنده پیدا شد.

قاسم غریب آبادی افزود: دخترک کلاله‌ای در محلی که قبلا هم توسط داوطلبان مورد جستجو زمینی قرار گرفته شده بود؛ پیدا شد و تحویل خانواده شد.

گفتنی است از روز سوم این حادثه چند فروند کایت، پاراموتور و همچنین بالگرد امداد مشغول جستجو برای یافتن دختر ۴ ساله مفقود شده بودند

بر اساس اظهارات مقامات محلی روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از داوطلبان مردمی هم در عملیات جستجو حاضر بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یسنا زنده پیدا شد
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران