Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، مرکز اتحادیه اروپا در اتفاقی نادر، 8 تن از زنان وابسته به خاندان حاکم در ابوظبی (یک مادر و دخترانش) را به جرم ارتکاب رفتارهای غیرانسانی و توهین‌آمیز با خدمتکاران خود به طور غیابی محاکمه می کند.

پایگاه خبری «دویچه وله» در این باره نوشت: شیخه حمده آل نهیان به همراه هفت دختر خود در سفر به بروکسل، در هتل لوکس «کنراد» اقامت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پایگاه خبری می‌نویسد این افراد در سفر سال 2008 خود یک طبقه از این هتل را به مدت چند ماه به طور کامل قرق کرده و 20 خدمتکار به طور 24 ساعته به خدمت گرفتند.
خاندان آل نهیان بر امیرنشین ابوظبی حاکم است و از خاندان های پر نفوذ امارات به شمار می‌رود. این خاندان مدتی پیش باشگاه انگلیسی «منچستر سیتی» را خرید.
اکنون این زن‌ها باید در دادگاه حضور یافته و به اتهام برده‌داری و نقض قانون کار محاکمه شوند.
«پاتریشیا لوکوک»، از سازمان حقوقی «میریا» در بلژیک می گوید: «خدمتکاران زن این افراد بی هیچ دستمزدی شبانه روز برای آنها کار می‌کردند. آنها مجبور بودند جلوی اتاق این زن‌ها روی زمین بخوابند و همواره در معرض ضرب و شتم بودند.»

این سازمان بلژیکی به عنوان شاکی در این محاکمه شرکت می‌کنند.
مقامات قضایی بلژیک زمانی متوجه این اوضاع شدند که یکی از خدمتکاران موفق شد از هتل فرار کرده و به پلیس اطلاع دهد. در این هنگام مأموران برای انجام تحقیقات به محل اعزام شدند و متوجه شدند که خدمتکاران واقعا در معرض رفتار غیر انسانی قرار گرفته‌اند. پس از آن بلافاصله تحقیقات مفصلی آغاز و پرونده به دادگاه ارجاع شد.انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظر‌های تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می‌داند نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه‌مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آن‌ها یاد می‌کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه‌ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا