Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:47:42 GMT

اتکا به قدرت داخلی و شهرک‌های موشکی مایه اقتدار نظام است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۵۷۸۱

اتکا به قدرت داخلی و شهرک‌های موشکی مایه اقتدار نظام است

ائمه جمعه استان آذربایجان غربی در خطبه‌های این هفته نماز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو از مردم خواستند تا حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و اتکا به قدرت داخلی را در نمایش شهرک‌های موشکی ارزیابی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود موسوی در خطبه‌های این هفته سلماس ، ضمن تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: 22 اردیبهشت ماه با 15 شعبان مصادف شده است که یکی از اعیاد بزرگ شیعیان است و باید همانند دیگر مناسبت‌های بزرگ این موضوع را نیز گرامی بداریم و این روز را به تمامی سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و سیانت از دین و نظام حرکت می‌کنند تبریک می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سلماس با اشاره بهروایتی از امام خمینی (ره) افزود: ماه رمضان ماه نبوت و شعبان ماه امامت است و همگان تکلیف داریم منتظر امام زمان (عج) باشیم و نباید تنها دست به دعا باشیم بلکه در کنار این اقدام الهی باید در تلاش و تکاپو باشیم تا جامعه را برای ظهور ایشان آماده کنیم.

وی تصریح کرد: 23 اردیبهشت ماه نیز با لغو کاپیتولاسیون در سال 58 مصادف شده است که طی این لایحه ایران هیچ گونه اقدامی در قبال کارشکنی‌های مستشاران آمریکایی در ایران نمی‌توانست انجام دهد و با حذف این لایحه توانستیم به نوعی از حق خود دفاع کنیم و 24 اردیبهشت ماه نیز سالروز لغو امتیاز تنباکو است.

امام جمعه سلماس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان به ویژه ایران در تمامی صحنه‌ها حضور دارند که مهم‌ترین رویداد حضور مردم را در انتخابات پیش رو مشاهده می‌کنیم که تیری به قلب دشمنان ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: نامزدهایی که در راستای تخریب، توهین و تهمت به دیگر نامزدها گام برمی دارند خواسته یا ناخواسته در بازی دشمنان قرار می‌گیرند و تمامی نامزدها بنا به آموزه‌های دینی از این اقدامات پرهیز کنند و تنها خود و برنامه‌های خود را به دیگران ارائه کنند.

موسوی تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سبب حفظ دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و مطمئناً ملت ایران در انتخابات پیش رو حضور پیدا می‌کنند تا وحدت خود را به همگان نشان دهند و وظیفه ما بسیج کردن مردم در راستای تحقق اهداف نظام است و هیچ گونه تهدیدی برای رأی به فرد خاصی وجود ندارد و مردم به صورت آزاد فرد منتخب خود را برمی گزینند.

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن را مأیوس می‌کند

امام جمعه ماکو نیز در خطبه‌های نماز با تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: با نشستن و منتظر ماندن برای ظهور امام زمان (عج) این موضوع محقق نمی‌شود و مقدمات ظهور را باید فراهم کرد تا امام زمان با ظهور خود عدل و راستی را در سراسر جهان برپا کند و ظلم کنونی که بعضی کشورها برپا کرده‌اند را از بین ببرد.

وی افزود: مجاهدت‌های مأموران وزارت اطلاعات کاملاً خاموش و بی صدا است و کارهای بزرگی انجام می‌دهند که دیده نمی‌شود که با این اوضاع نابسامان منطقه که همه کشورها با جنگ درگیر هستند با رشادت‌های نیروهای نظامی کشور مردم و نظام در امنیت کامل به سر می‌برند.

رنجبر با نگاه تحلیلی به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران اهداف دشمنان را برای مسئولان نظام ترسیم می‌کنند که مقامات با توجه به این رهنمودها می‌توانند اهداف دشمن را خنثی کنند و سبب ناامیدی آنان شوند.

وی بیان کرد: دشمنان کشور و انقلاب در 3 هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سعی دارند تا به اهداف خود برسند که در هدف کوتاه مدت امنیت را از بین ببرند و در میان مدت اقتصاد را تضعیف می‌کنند که با اقتصاد مقاومتی می‌توان جلوگیری کرد و در بلند مدت سعی دارند تا نظام را برانداز کنند.

امام جمعه ماکو اظهار کرد: مردم از هر جناحی که باشند در انتخابات شرکت کنند که این کار احترام به شهدا، آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب است و سبب اقتدار کشور و نظام می‌شود و دوباره سبب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود و نامزدهای ریاست جمهوری از قانون شکنی خودداری کنند تا حماسه‌ای دیگر در کشور شکل گیرد.

توطئه‌های متعدد امنیتی استکبار به وسیله سربازان گمنام امام عصر(عج) خنثی می‌شود

امام جمعه خوی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره روز جهانی مستضعفان و مناسبت 15 شعبان اظهار کرد: وجود مبارک امام عصر (عج) مایه امنیت و آرامش اهل زمین است و باید در زمان غیبت ایشان نهایت تلاش خود را به کار گیریم. موقعیت را برای ظهور منجی بشریت آماده سازیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید رضی شکوری با اشاره به ویژگی‌ها و جایگاه یاران حضرت مهدی (عج) با نقل روایتی از ایشان بیان کرد: گویا یاران قائم را می‌بینم که بر شرق و غرب عالم مسلط شده‌اند و هیچ چیزی نیست مگر آن که از آن‌ها اطاعت کرده و فرمان می‌برد.

وی با اشاره به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (ع) گفت: از جمله توطئه‌های جدی و پیچیده استکبار علیه انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و مردم ولایی ایران می‌توان به ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی همانند سایر کشورهای منطقه اشاره کرد و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های خود بهره می‌گیرند.

امام جمعه خوی با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان در راستای تفرقه پراکنی میان مسلمانان از نیروهای امنیتی و جاسوسی، نیروهای ضد انقلاب و گروه‌های محارب خارج نشین، از عوامل خود فروخته داخل کشور، حاکمان و پادشاهان مرتجع منطقه، گروه‌ها و جریان‌های تکفیری جنایتکار و رژیم غاصب و اشغالگر قدس استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند و به برکت تلاش‌ها، ایثارگری‌ها و هوشمندی سربازان گمنام امام عصر (عج) و سایر فرزندان غیور ملت ایران کشورمان را حفظ کرده‌اند و از مرزهای جغرافیایی کشور اسلامی حراست می‌کنند.

شکوری با اشاره به دهه نکوداشت مساجد اظهار کرد: رسیدگی جدی و مستمر به نظافت مساجد، حضور جدی و فیزیکی هیئت امنا در مراسم مساجد، حضور ائمه جماعات در مساجد قبل از اذان و نماز، بیان احکام شرعی توسط روحانیون، برنامه ریزی برای جذب جوانان به مساجد، تعطیل کردن مغازه‌ها موقع نماز ظهر و عصر، قرائت صحیح ادعیه ماه مبارک رمضان و گرامیداشت و تبیین مناسبت‌های مهم ماه رمضان توسط مبلغان از جمله موضوعاتی هستند که باید مورد توجه متولیان امور مساجد قرار بگیرد.

ریاست جمهوری نیازمند مدیریت کارآمد است

امام جمعه میاندوآب نیز در خطبه‌های این هفته نمازبا اشاره به ویژگی‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری اظهار کرد: نامزد انتخابات ریاست جمهوری باید دارای ویژگی‌های انتخاباتی مانند استفاده از روش‌های صحیح برای تبلیغ خود و پرهیز از بد اخلاقی‌های انتخاباتی باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در رابطه با ویژگی‌های فردی نامزدهای ریاست جمهوری بیان کرد: کاندیدای ریاست جمهوری باید به مبانی و ارزش‌های اسلام، انقلاب و اهداف ملت پایبند باشد و خود را خدمتگزار ملت بداند و رضایت مردم و در نهایت خداوند متعال را جلب کند.

وی با طرح سؤالی بر مبنای افزایش صادرات افزود: وقتی کارخانه‌ها تعطیل هستند، کارگرها بیکارند و معادن تعطیل هستند چگونه می‌توان صادرات داشت در حالی که دختر وزیر به قاچاق البسه و پوشاک اقدام می‌کند که نشان از وضعیت وخیم مملکت و نظام اقتصادی در دولت فعلی است و باید مسئولان پاسخ دهند که افزایش صادرات از کجاست و چرا به صورت محرمانه نگه داشته شده‌اند و باید افزایش صادرات را به مردم نشان دهند تا جوانان هم مشغول به کار شوند.

نوشتن جمله اسرائیل نباید نارحت کننده مسئولان باشد

امام جمعه شاهین دژ در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:فرزندان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری جلوی اسرائیل و منافقینرا می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند که به آنها آرزوهای خود برسند و افرادی که به دنبال رسمیت بخشی به اسرائیل باشند آرزوهایخود را عمل نشده با خود به گور می‌برند.

حجت‌الاسلام باقری تاکید کرد: سند 2030 یعنی تا آخر سال 2030 میلادی باید دختر و پسرهای ما در مدارس آموزش همجنس‌گرایی ببینند و دخترهای ما مثل غرب به خدمت سربازی بروند تا شیرینی زندگی را بدانند بنابرایننخست پیشنهاد می‌دهم که کسانی که این سند را امضا کرده‌اند دختران خود را به سربازی بفرستند.

امام جمعه شاهین دژ گفت: کسانی که سند 2030 را امضا کرده‌اند از جنگ می‌ترسند آن‌ها از پادگان می‌ترسند ولی جوانان ماتا آخرین قطره خونشان اجازه نمی‌دهند که در این مملکت مادر و خواهرهایشان به پادگان بروند و آن‌ها امروز دفاع از ایران که سهل است الان در عراق، سوریه و یمن از مسلمانان مظلوم جهان حمایت می‌کنند.

وی اظهار کرد: دولت قول استخدام 33 هزار و 500 دهیار را داده است و نمی‌توانیم دلیل این موضوع را بدانیم مگر تا به امروز این دهیاران مظلوم را ندیده‌اند و مگر تا به امروز به دهیارها نیازی نداشتند و چرا امروز به فکر استخدام دهیاران افتاده‌اند و در قانون آمده است که از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده نکنند تا امروز این قانون رعایت نشده است و این قول هم شبیه قول 100 روزه و 4 میلیونی است.

انتخابات مایه عزت و آبروی نظام باشد

امام جمعه تکاب نیز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته با با تبریک سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: روز ولادت امام زمان (عج) روز مستضعفان جهان و روز یاس و ناامیدی مستکبران عالم است و با ظهور آن حضرت تمامی مستضعفان نجات یابند.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری با تبریک سالروز روز سربازان گمنام بیان کرد: در حال حاضر که مردم و نامزدها با خیالی آسوده آماده انتخابات می شوند به دلیل چشمان همیشه بیدار سربازان گمنام امام زمان است که بدون تجلیل و مظلومانه در عملیات‌ها می دهند تا مردم در آرامش باشند.

امام جمعه تکاب با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو تصریح کرد: در این روز طاغوت و استعمار جهانی به سرکردگی انگلیس خبیث به قدرت نفوذ مرجعیت در بین مردم پی برد که چطور با یک فتوا استخان های آنها را خورد کرد.

وی با یادآوری روز ارتباطات و روابط عمومی افزود: باید این روز را به روابط عمومی ها و خبرگزاری ها تبریک گفت بخصوص به افراد دست به قلم و اصحاب رسانه ای که متعهدانه در راستای آگاهی مردم قدم برمی دارند.

امام جمعه تکاب با تفسیر بیانات رهبر انقلاب در مورد انتخابات گفت: طبق فرمایش رهبری اولا اصل انتخابات یک نعمت است و ثانیا در کنار انتخاب فرد اصلح باید حتما در انتخابات شرکت کرد چرا که سبب اقتدار کشور می‌شود.

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند که دشمن است و این دولت و آن دولت ندارد و هیچ موقع دست از دشمنی با نظام و ملت برنمی دارد.

برادری بیان کرد: طبقفرموده رهبر انقلاب دشمنان نظام سه هدف عمده دارند که هدف کوتاه مدت آنها ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور و هدف میان مدت آنها نابودی اقتصاد کشور و افزایش بیکاری برای نا امیدی مردم از نظام اسلامی است.

وی افزود: هدف اصلی و بلند مدت دشمنان ایران نابودی نظام اسلامی است و باید با رعایت اخلاق، نظم و قانون سبب اقتدار ایران شد و نباید با بی اخلاقی موجب ضعف کشور شد.

نامزدهای انتخاباتی از تخریب همدیگر بپرهیزند

امام جمعه بوکان نیز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تبریک عید نیمه شعبان اظهار کرد: این عید را به تمامی برادران اهل تشیع تبریک می گوییم و عید شعبان از نظر اهل تشیع میلاد امام مهدی (عج) است و از نظر اهل سنت عید برات است یعنی عیدی که خداوند دستوراتی را به مسلمانان می‌دهد و باید آن را اجرا کنند و امیدواریم همه مسلمانان با وحدت، برابری و برادری کنار همدیگر زندگی کنند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و شرکت حداکثری مردم بیان کرد: وظیفه دینی، ملی و مذهبی همه ماست که در انتخابات شرکت کنیم و همگان را نیز به حضور گسترده در آن دعوت کنیم تا بتوانیم انسجام خود را به همگان نشان دهیم.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی نباید همدیگر را تخریب کنند و به اصل نظام خدشه وارد کنند و برای کسب رأی به مردم وعده‌های واهی و خارج از وظیفه به مردم بدهند بلکه باید حافظ نظام باشند و به وظیفه قانونی خود آگاه باشند و در این یک هفته‌ای که نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا فرصت تبلیغات دارند با شلوغ کردن ستادهای انتخاباتی خود سبب ناامنی در سطح شهر نشوند.

امام جمعه بوکان گفت: انتخابات هم برای سرنوشت ما و هم برای اقتدار دولت مهم است و حضور گسترده در انتخابات دشمانی که شادی و پیشرفت ما را نمی‌خواهند ناامید می‌کند.

وی همچنین با اشاره به خوبی کردن انسان‌ها در حق یکدیگر و کمک به نیازمندان تصریح کرد: وظیفه دینی و انسانی ما مسلمانان است که به همدیگر خوبی و احسان کنیم و همواره نیازمندان را فراموش نکنیم و به یاد آن‌ها باشیم که برای آخرت و دنیای ما می‌تواند مثمر به ثمر باشد.

حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید می‌کند

امام جمعه مهاباد نیز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا افزود: مشارکت همگانی در پای صندوق‌های رأی از اهداف مهم انتخابات در پیش رو است و ما باید خود را بسیج کنیم تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشیم.

ماموستا عبدالقادر سهرابی تصریح کرد: در گام دوم و هدف بعدی انتخابات سعی بر انتخاب افراد اصلح است و در این راستا باید دشمنی‌ها را کنار بگذاریم و تفاوت رنگ‌ها، زبان و قومیت‌ها را کنار بگذاریم و برای اهداف و آرمان‌های والا برای تثبیت نظام گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند مدیریت اقدامات را در دست بگیرد و مشکلات اقتصادی امروز را برطرف کند و برای معیشت مردم بی اندیشد تا جامعه‌ای پر شور و نشاط داشته باشیم و بتوانیم به سمت توسعه پیش رویم.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: دشمن در کمین است و برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی تبلیغ می‌کنند و ما باید آگاهی داشته باشیم و به این سخنان گوش ندهیم و با حفظ بصیرت در انتخابات حضور داشته باشیم و فرد اصلح را برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است و تا به امروز بر روی پای خود ایستاده‌ایم و باید با حضور خود دشمنان را مأیوس کنیم.

مردم با حضور در انتخابات سرنوشت خود و کشور را تعیین کنند

امام جمعه پیرانشهر نیز در خطبه‌های نماز این شهر با اشاره به حدیثی از حضرت محمد (ص) اظهار کرد: نیمه شعبان تولد امام زمان است که اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد خداوند آن روز را آن‌قدر طولانی می‌کند تا یکی از امت پیامبر اکرم (ص) را بفرستد که زمین را پر از عدل کند و ظلم و ستم را از بین ببرد.

ماموستا مصطفی محمودی با اشاره به جان فشانی های سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این سربازان بدون هیچ چشم داشتی در راه تأمین امنیت کشورمان تلاش می‌کنند و همه روزه با اشرار، تروریست‌ها و ضد انقلاب مبارزه می‌کنند تا امنیت مردم و نظام را تأمین کنند.

امام جمعه پیرانشهر در مورد انتخابات نیز بیان کرد: انتخابات در سراسر جهان برای همه کشورها اهمیت دارد که باعث تقویت دولت‌ها و پیشرفت مردم می‌شود بنابراین برای ملت ما نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و هر کسی که در انتخابات شرکت نکند سرنوشت خود را خراب کرده است و مردم به انتخابات بی تفاوت نباشند که این اقدام باعث شادی دشمنان کشور و نظام می‌شود و آن‌ها به این باور می‌رسند که تلاش‌های آن‌ها جواب داده است و مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

محمودی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: هرکس از صبح بیدار شود و به امور مسلمانان اهمیت ندهد مسلمان نیست و و تمامی امورباید با مشورت انجام گیرد تا نتیجه بهتری داشته باشد و نامزدها نیز یکدیگر را تخریب نکنند و سعی کنند با راستی و درستی پیش بروند.

انتهای پیام/

R41361/P1357/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.
 
به گزارش تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.
 
وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود