Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ارومیه با انتقاد شدید از عملکرد برخی ستادها و نامزدهای انتخاباتیگفت: رهبر انقلاب بارها فرمودند که فتنه خط قرمز نظام است و نامزدها باید در عمل با افرادی که از آن‌ها یاد می‌کنند و یا برای آنها شعار می‌دهند تبری بجویند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام والسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به نفس برگزاری انتخابات اظهار داشت: این که در ایران انتخابات برگزار می‌شود به نفسه بسیار خوب است چرا که مردم می‌توانند فرد مورد نظر خود را تعیین کنند و هیچ کدام از کشورهای مرتجع منطقه توان برگزاری انتخابات را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین اهمیت انتخابات افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری حضور مردم در انتخابات سبب اقتدار ملی می‌شود و از نفوذ دشمنان در کشور و تحمیل خواسته‌هایشان بر کشور جلوگیری می‌کند و همان‌طور که تا به این لحظه نتوانسته‌اند علیه ایران اسلامی کاری از پیش ببرند از این به بعد هم با حضور مردم در صحنه نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند.

قریشی با تبیین لزوم حضور مردم در صحنه گفت: هر حکومتی که از حمایت مردم برخوردار نباشد و مردم در صحنه نباشند نمی‌تواند موفق عمل بکند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است که نباید قدم بر روی قدم‌های شیطان گذاشت و هرکس که در طبل اختلاف بکوبد قطعاً خواسته یا ناخواسته قدم بر روی قدم شیطان گذاشته است و نباید اجازه دهیم گسل‌های اعتقادی، قومی و زبانی را تحریک کرد.

امام جمعه ارومیه با انتقاد شدید از عملکرد برخی ستادها و نامزدهای انتخاباتی ارومیه تاکید کرد: رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند که فتنه خط قرمز نظام است و نامزدها هم باید علاوه بر اینکه در زبان اعلام ولایت مداری و تبعیت از ولایت دارند باید در عمل هم با افرادی که از آن‌ها یاد می‌کنند و یا برای آنها شعار می‌دهند تبری بجویند.

وی بیان کرد: در برخی ستادهای انتخاباتی مجالس جشن و بزن و برقص برپا می‌شود که نشانه بی برنامگی آنهاست چرا که اگر افراد برنامه داشته باشند اعلام می‌کنند و اگر می‌خواهند مردم را در ستاد خود جمع کنند سرود انقلابی بگذارند.

انتهای پیام/

R41361/P41362/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طحان نظیف با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود در سامانه داوطلب تمدید نخواهد شد.

کد خبر 6099523 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تذکر ویژه رهبر معظم انقلاب درباره دور دوم انتخابات چه بود؟ | رقابت میان کدام فهرست های انتخاباتی است؟
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب