Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@21:40:24 GMT

حاشیه های مناظره سوم ریاست جمهوری

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۵۹۳۹

حاشیه های مناظره سوم ریاست جمهوری

به گزارش جام جم آنلاین، موضوع این مناظره مباحث اقتصادی است که هر 6 نامزد به سوالات مطرح‌شده پاسخ خواهند داد. حواشی مربوط به این مناظره را در این خبر از نظر می‌گذرانید.

14:30 ورود مرتضی حیدری مجری مناظره انتخاباتی سیما به ساختمان معاونت سیما

ورود مرتضی حیدری مجری مناظره انتخاباتی سیما به ساختمان معاونت سیما و خوش و بش با خبرنگاران حاضر

۱۴:۴۹ ورود دکتر علی عسکری به محل برگزاری مناظره

علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما لحظاتی پیش به ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره انتخاباتی وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

14:55 ورود اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری حین ورود به اتاق انتظار گفت: من بچه منظمی هستم و اول می‌آیم

وی پیش از آغاز مناظره در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت : "بنده تا کنون از کاندیداها برنامه خاصی ندیدم ، در اعلام برنامه محل تامین منابع باید مشخص باشد. نامزدها در مناظره ها باید برنامه دقیق خود را ارئه دهند و شعارها را برای سخنرانی ها بگذارند. برای این مناظره جدی تر آمده ام".

15:10 ورود سید مصطفی هاشمی طبا به محل برگزاری مناظره

هم اکنون سید مصطفی هاشمی طبا برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

هاشمی طبا پیش از شروع مناظره به خبرنگاران گفت:

"به نظر من هر سه مناظره مهم است اما این فینال است. مسائلی که من مطرح کردم و امروز می کنم در جهت استقلال کشور است. همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند خوشحالم که اولین قدم من جهت حفظ ایران است.

ساعت 15:19 ورود سید مصطفی آقا میرسلیم به محل برگزاری مناظره

هم اکنون سید مصطفی آقا میرسلیم برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

میرسلیم پیش از شروع مناظره :

"گرفتاری امروز کشور اشتغال جوانان است باید معلوم شود کدام مرد در این صحنه پیشنهاد خوب میدهد و پای آن می ایستد. این مناظره مهمتر از مناظره قبل است امیدوارم نامزدها موفق باشند".

15:26 هم اکنون ورود محمدباقر قالیباف برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.


قالیباف پیش از شروع مناظره : در مناظره دوم پیشنهادی دادم که در این هفته هزینه آن را دادم که چرا لیست اموال باید علنی شود. طبیعی است هر طرح اقتصادی که انجام می شود منافع ٤ درصدی ها را تحت تاثیر قرار می دهد. امیدوارم امروز که موضوع ما بحث اقتصادی است کسی در حاشیه و جاده خاکی نرود. حتما در کابینه ما شایسته سالاری مبنای کارمان است البته کابینه ما باید متشکل از افراد باتجربه و جوان هم باشد.
من نگفتم وزرا لیست اموال‌شان را بدهند گفتم که کسانی که نامزدند باید لیست بدهند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2839896554992264048 برچسب‌ها : مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری حاشیه های مناظره سوم ریاست جمهوری لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها ولایتی: ملتی بی اطلاع از تاریخ مجبور به تکرار آن است این غذاها بدنتان را پوک می کند حکایت سفرای بی‌سواد قاجاری! ساحل گمگشته، پیدا شد +عکس مسی ایرانی به سایت‌های خارجی هم راه پیدا کرد +عکس دریاچه گهر؛ بهترین مقصد برای گردشگری بهاری +عکس خانه تیمی منافقین پس از ضربه پاسداران انقلاب+عکس عربستان شروط پیشنهادی ایران برای حج عمره را پذیرفت سوانح مرگبار هوایی کماندو‌های زن ارتش روسیه+ عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده ها نحوه آشنایی و ازدواج رویا تیموریان بی تابی مردم برای ظهور منجی زمین خوردن مارادونا توسط کودک بحرینی مرد شمارۀ دو کره شمالی کیست؟ با 50 میلیون چه خودرویی بخریم!؟ +عکس دریاچه گهر؛ بهترین مقصد برای گردشگری بهاری +عکس بیمارستان تهران کیلینک در سال 1355 +عکس اتوبوس شرکت واحد در دهه 40 +عکس خانه تیمی منافقین پس از ضربه پاسداران انقلاب+عکس کماندو‌های زن ارتش روسیه+ عکس آخرین مطالب همه سایت 15:42 حاشیه های مناظره سوم ریاست جمهوری 15:41 راه‌اندازی هرگونه کارناوال انتخاباتی، ممنوع 15:30 کشف 3 گور جمعی از قربانیان جنایات داعش در عراق 15:26 17 کشته و مجروح بر اثر انفجار بمب در پاکستان 15:25 معجزه‌ای برای درمان دیابت 15:17 برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان کم توان ذهنی 15:11 رقابت نفس‌گیر میان برترین‌های خنداننده شو 15:10 انفجار پایتخت ایتالیا را به لرزه درآورد 15:09 پست انتخاباتی مهدی طارمی و محسن مسلمان 15:07 تاسیس دانشگاهی با مدیریت مجری دورهمی فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مناظره از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.
تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از روز پنج شنبه آغاز شده و تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار