Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با بیان اینکه حضور مردم در صحنه مانند همیشه دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید می سازد، افزود: دشمن باید بداند که گزینه های روی میز ما مشارکت حداکثری مردم در عرصه هایی چون انتخابات است.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم تجدید بیعت دوباره ملت مومن و انقلابی ایران با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با تبریک میلاد امام زمان (عج)،گفت: امیدواریم منتظران ظهور با فرهنگ تقوا و اخلاص به گونه ای عمل کنند که شاهد ترویج فرهنگ انتظار در بین سایر ملل باشیم.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه روز میلاد امام زمان (عج) به عنوان روز مستضعفان نامیده شده است، افزود: ما در این زمینه کوتاهی های زیادی کرده ایم و باید آنرا جبران کنیم زیرا خدمت رسانی به همه مستضعفان جامعه و دنیا برعهده ما مومنان خداوند قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز خیلی ها نمی خواهند ما به مردم مظلوم فلسطین، یمن و سوریه و لبنان کمک کنیم ولی ما انسان های مسلمان در برابر همنوعان و برادران خود که در سختی و رنج قرار دارند، مسئولیم و باید به آنها یاری برسانیم.
حجت الاسلام عابدینی در بخش دیگری از صحبت های خود روز سرباز گمنام را تبریک و تهنیت گفت و افزود: امنیت و آرامش کشورمان را مرهون تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر سربازان گمنام و بی ادعای امام زمان (ع) هستیم.
امام جمعه قزوین همچنین به اشاره به سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون، افزود: آمریکایی ها از حقوق بشر بویی نبرده اند و سوابق تاریخی به ما گوشزد می کند که هیچ گاه نباید به آنها اعتماد کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین گفت: با توجه به هشدار مقام معظم رهبری در رابطه با سند 2030 یونسکو، این سند همان کاپیتولاسیون فرهنگی است که اجرای آن تخریب فرهنگ دینی و اسلامی ما را به دنبال دارد و در این خصوص باید هوشیار باشیم.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به سالروز آواره شدن هزاران فلسطینی و روز استقلال اسرائیل که مسلمانان از آت به عنوان روز نکبت می کنند،گفت: شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، چرا که ارتش های خداوند در روی زمین همیشه به فضل الهی پیروز هستند.
6104*6128
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود