Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود پورسیدآقایی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به بحث انتظار اظهار کرد: براساس روایات بهترین کار در دوران غیبت امام زمان(عج) انتظار فرج است.

وی ادامه داد: فعالیت سیزدهمین دوره همایش بین المللی دکترین مهدویت از دیروز در سالن همایش‌های پیامبر اعظم(ص) در شهر قم آغاز شد و این همایش ظهر امروز به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس موسسه آینده روشن افزود: همایش بین المللی دکترین مهدویت امسال 74 مهمان خارجی از 31 کشور جهان داشت، آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید سخنران مراسم افتتاحیه این همایش بود و آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هم در مراسم اختتامیه همایش بین المللی دکترین مهدویت سخنرانی کرد.

پورسیدآقایی با اشاره به کمیسیون‌های همایش دکترین مهدویت اظهار کرد: امسال 200 مقاله به دبیرخانه این همایش رسید و در نهایت 90 مقاله در کمیسیون‌های همایش بین المللی دکترین مهدویت ارائه شد.

وی ادامه داد: دانشمندانی با ادیان و مذاهب مختلف در همایش دکترین مهدویت حضور پیدا کردند و همه آن‌ها اعتقاد داشتند که در آینده باطل توسط یک مرد الهی از بین می‌رود.

رئیس موسسه آینده روشن افزود: امسال در همایش دکترین مهدویت از 15 اثر مهدوی رونمایی شد که تنها یکی از این آثار 29 جلد داشت. همچنین امسال از آیت‌الله عیسی قاسم به عنوان مهدی یاور تقدیر شد. سال گذشته این تقدیر از شیخ زکزاکی صورت گرفت و از شهدای مدافع حرم و آتش نشان نیز به عنوان مهدی یاور تقدیر کردیم.

پورسیدآقایی با اشاره به مراسم اختتامیه همایش دکترین مهدویت اظهار کرد: در این مراسم دبیران کمیسیون‌ها گزارش کار دادند و آیت‌الله اراکی سخنرانی کرد.

وی ادامه داد: معتقد هستیم که انتظار بهترین عمل و بهترین جهاد است و بر اساس روایات منتظران اجر زیادی دارند. انتظار معرفتی است که با اقدام و عمل همراه باشد و انتظاری که آمریکا و صهیونیست‌ها را به غیظ نیاورد، انتظار راستین نیست.

رئیس موسسه آینده روشن با بیان اینکه انتظار باید در تمام ابعاد زندگی ما حاکم باشد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما تنها دولت مقاومت هستیم و تنها نظام، حاکمیت و کشور مقاوم در جهان ایران است.

انتهای پیام/78004*30

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی « غزه زنده است»

عکاس: پانته‌آ نیکزاد

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا