Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@01:57:33 GMT

صحبت های نامزدهای انتخابات پیش از مناظره سوم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۶۲۵۳

صحبت های نامزدهای انتخابات پیش از مناظره سوم

تین نیوز |

نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در سومین مناظره با موضوع اقتصادی در رسانه ملی حاضر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، (ساعت 14:57 دقیقه) اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در سومین مناظره (اقتصادی) وارد سازمان صدا و سیما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اسحاق جهانگیری پیش از شروع سومین مناظره در جمع خبرنگاران گفت: بنده تاکنون از کاندیداها برنامه خاصی ندیدم، در اعلام برنامه محل تامین منابع باید مشخص باشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: نامزدها در مناظره‌ها باید برنامه دقیق خود را ارئه دهند و شعارها را برای سخنرانی‌ها بگذارند.

جهانگیری ادامه داد: برای این مناظره جدی‌تر آمده‌ام.

(ساعت 15:10 دقیقه) سید مصطفی هاشمی طبانامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در سومین مناظره در رسانه ملی حاضر شد. سید مصطفی هاشمی طبا پیش از شروع سومین مناظره در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به نظر من هر سه مناظره مهم است اما این مناظره فینال است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: مسائلی که من مطرح کردم و امروز می‌کنم در جهت استقلال کشور است همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند.

هاشمی طبا ادامه داد: خوشحالم که اولین قدم من جهت حفظ ایران است.

(ساعت 15:21 دقیقه) سید مصطفی آقامیرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در سومین مناظره وارد سازمان صداوسیما شد. آقامیرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: گرفتاری امروز کشور اشتغال جوانان است باید معلوم شود کدام مرد در این صحنه پیشنهاد خوب می‌دهد و پای آن می‌ایستد. این نامزد انتخابات ادامه داد: این مناظره مهم‌تر از مناظره قبل است امیدوارم نامزدها موفق باشند. (ساعت 15:26 دقیقه) محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در سومین مناظره در رسانه ملی حاضر شد. محمدباقر قالیباف پیش از شروع سومین مناظره گفت: در مناظره دوم پیشنهادی دادم که در این هفته هزینه آن را دادم که چرا لیست اموال باید علنی شود.

او افزود: من نگفتم وزرا لیست اموال‌شان را بدهند، بلکه گفتم نامزدها باید لیست بدهند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: طبیعی است هر طرح اقتصادی که انجام می‌شود منافع ۴ درصدی‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

قالیباف افزود: امیدوارم امروز که موضوع ما بحث اقتصادی است کسی در حاشیه و جاده خاکی نرود.

او ادامه داد: حتما در کابینه ما شایسته سالاری مبنای کارمان است البته کابینه ما باید متشکل از افراد با تجربه و جوان هم باشد.

(ساعت 15:38 دقیقه) سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در سومین مناظره وارد سازمان صداوسیما شد.

سیدابراهیم رئیسی پیش از شروع سومین مناظره در جمع خبرنگاران گفت: همه مناظره هامهم اند، به دلیل اینکه مردم اول می خواهند بدانند دولت در این چهار سال چه کرده است و هم اینکه برنامه نامزدها چیست؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: همه حوزه ها مهم است، امروز موضوع اقتصادی است و دغدغه اصلی همه مردم موضوع اقتصادی است.

رئیسی ادامه داد: مشکل فقرا، تعطیلی کارخانجات، کارگران، روستاییان و سایر اقشاری که در حوزه تولید فعال بودند و امروز کسب و کارشان تعطیل شده است، دغدغه اقتصادی دارند و از این نظر مناظره امروز اهمیت زیادی برای مردم دارد.

(ساعت 15:53 دقیقه) حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در سومین مناظره در سازمان صدا و سیما حاضر شد.

حسن روحانی پیش از شروع سومین مناظره در جمع خبرنگاران گفت: مناظره سوم دارای اهمیت است. هم به دلیل اینکه آخرین مناظره بوده و هم به خاطر اینکه مناظره، درباره مسائل اقتصادی است.

او افزود: انتظار مردم از نامزدها این است نامزدها در زمینه مسائل اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد