Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در سومین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری که با محور اقتصادی در حال برگزاری است، گفت: پشتوانه برنامه ای که در مناظره قبلی از آن یاد کردم و این بار هم می‌گویم، کارهای زیادی است که در دانشگاههای کشور انجام شده و از زمانی که وارد عرصه انتخابات شده ام، از نظرات و دیدگاههای دانشگاهی بهره گرفته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدتهای کثیری است که از دانشگاهها برنامه گرفته ام و این برنامه ها به اعتبار دغدغه های کشور انجام شده و از پشتوانه علمی برخوردار است. این، یک برنامه مدون است که در دسترس همه قرار خواهد گرفت و می توانند راجع به آن نظر دهند.

رئیسی تصریح کرد: نکته دیگر حضور من در قوه قضاییه و در ارتباط با قاچاق کالا است، قاچاق کالا امروز ۱۸ میلیارد دلار است که البته اکنون از سوی آقای جهانگیری ۱۲ میلیارد دلار عنوان شده است. اما سوال اینجا است که قاچاق کالا از کجا صورت می گیرد؛ در حالیکه دستگاههای اجرایی پروانه ارایه می کنند و اگر هم کالایی قاچاق شود، در سراسر کشور، قضات به آن رسیدگی می کنند.

وی تصریح کرد: می توان از قاچاق کالا پیشگیری کرد و دولت هم می تواند جلوی آن را بگیرد. اما دولتی می تواند این کار را انجام دهد که خود وزرا و مسئولان آن در بخش های خصوصی مسئولیت نداشته باشند و در عرصه کار برای کشور حضور داشته باشند.

رئیسی گفت: اگر خود وزرا، مسئولیتی در بخش خصوصی نداشته باشند و کار دولتی صورت دهند، قاچاق رخ نمی دهد. ما مدعی هستیم که اگر با قاچاق از سوی دستگاههای دولتی برخورد شود، می توان ۱۰ میلیارد قاچاق را کاهش داد و از آن، یک میلیون شغل ایجاد کرد. این به عنوان شعار نیست؛ این کاهش حجم قاچاق امکان پذیر است و اگر مبادی ورود کاملا کنترل شود، می توان این رقم را کاهش داد، کما اینکه در دو بندر این کار انجام شده است ولی این کفایت نمی کند.

111

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز