Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

سخنان سید مصطفی میرسلیم در مناظره سوم با موضوع اقتصادی از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش مهر سیدمصطفی میرسلیم در نقد سخنان جهانگیری گفت: شما به آقای رئیسی اعتراض می کنید که چرا برای مقابله با قاچاق برنامه ندارد درحالی که خود شما محل بحث هستید. شما برنامه تان برای مقابله با قاچاق مطرح کنید بعد نسبت به دیگران انتقاد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحث ۱۲ میلیون دلار قاچاق موضوع ساده ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. شما بفرمایید این قاچاق چه خسارت و بلایی بر سر جوانان کشور و اقتصاد بوجود می آورد.

میرسلیم با بیان اینکه چرا بعد از ۴ سال به تازگی متوجه شده اید که امکاناتی وجود دارد که می‌شود به وسیله آن قاچاق را پیگیری کنید. بفرمایید در این ۴ سال چه می کردید که این قاچاق به این میزان انجام شده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۴ سال است که قاچاق، کشور را بیچاره کرده و آثار وحشتناکی در پی داشته است. شما چه برنامه ای داشته اید که این اتفاق برای کشور افتاده است. آیا برای ردگیری مالی برنامه ای داشته اید و آیا بدنبال ردگیری قاچاق بوده اید.

میرسلیم در پاسخ به سئوال مجری برنامه درباره برنامه اش برای توسعه صادرات و کاهش وابستگی دولت به بودجه نفتی گفت: برنامه‌های بسیار مهمی که در چارچوب اقتصاد مقاومتی تدوین شده این است که به نفت به عنوان یک ماده خامی که می‌تواند تولیدکننده مواد میانی و محصولات نهایی با ارزش باشد، توجه کنیم. خام فروشی نفت تحت‌الشعاع استفاده از نفت قرار می‌گیرد.با توجه به ارزش افزوده که کالاهای میانی و کالاهای اساسی دارد نسبت به خام فروشی، استفاده درست و بهینه از نفت ما را واردار نمی‌کند که استخراج غیرصیانتی داشته باشیم.

وی افزود: استفاده درست و بهینه از نفت ما را وادار نمی کند که منابع نفتی خود را بفروشیم همانند روشی که امروز، دولت انتخاب کرده و به آن افتخار می کند فروش نفت از ۱.۵ میلیون بشکه به ۲.۵ میلیون بشکه رسانده این جای افتخار ندارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: توسعه صادرات نیاز به برنامه های درست و اساسی دارد، اما امروز شاهد آن هستیم تعرفه ها به گونه ای است که صادرات ما به کشورهای خارجی به نفع وارد کنندگان است. باید نوعی از صادرات مورد تشویق قرار بگیرد که منفعت و سود برای کشور در پی داشته باشد و آن نیازمند سیاست های تشویقی دولت است.


منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبر داد.




به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه‌ای همگانی است.

وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ومناطق جهت مشارکت در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد وگفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم‌های فرهنگی و هنری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می‌کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه‌های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان گفت: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در هفته معلم برنامه‌هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته‌ای اجرا نمایند.

محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم