Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، فرانس 24 گزارش داد: انتخابات ریاست جمهوری ایران 19 ماه مه (29 اردیبهشت ماه) برگزار می شود؛ «حسن روحانی» با نامزد محافظه کار (اصولگرا) «ابراهیم رئیسی» و «محمد باقر قالیباف» شهردار تهران با چالش جدی مواجه است .
رضا سیاح خبرنگار فرانس24 از تهران درباره سومین مناظره نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به این شبکه تلویزیونی گفت: امروز یک مناظره انتقادی در تهران، میان سه نامزد مطرح در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاح گفت: حسن روحانی نامزد میانه با دو رقیب محافظه کار (اصولگرا) یکی محمدباقر قالیباف شهردار تهران و دیگری ابراهیم رئیسی دادستان کل سابق ایران مواجه است.
خبرنگار فرانس 24 از تهران گزارش داد: مناظره های تلویزیونی بر افکار عمومی تاثیر گذار بوده است. در اولین مناظره تلویزیونی رئیسی ساکت و منفعل بود و در نظرسنجی ها سوم شد.
سیاح افزود: اما در مناظره دوم، رئیسی تهاجمی تر ظاهر شد و روحانی را متهم کرد که نتوانسته است منافع ناشی از توافق هسته ای را محقق سازد که در نظرسنجی ها دوم شد.
خبرنگار فرانس 24 در ادامه گزارش داد: تمرکز اصلی در این مناظره بر مساله اقتصاد است چرا که مساله مهمی برای کشور ایران است. ایران کشوری با جمعیت جوان است. 65 درصد از جمعیت این کشور در سن 35 سال به سر می برند که خواهان شرایط بهتر زندگی و کاهش هزینه ها هستند.
سیاح گفت: این مناظره فرصتی است برای نامزدها تا برنامه خود را دراین زمینه مطرح کنند. یکی از فعالان نزدیک به حسن روحانی گفته است که دراین مناظره انتظار می رود حسن روحانی در بحث اقتصادی قدرتمند ظاهر شود.
اروپام **1302** مترجم: بهروز وفاداری **انتشار: زهرا هژبری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد

به گزارش «تابناک»، علیرضا فخاری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در دور اول انتخابات در استان تهران چه در ایام تبلیغات شاهد رفتار قانونمندانه داوطلبین و همچنین مدیران و مردم بودند و در روز انتخابات نیز شاهد انتخابات پرشور، سالم و با امنیت بالا بودیم.

وی اظهار کرد: با توجه به وسعت و جمعیت در استان تهران گزارش بسیار اندکی به ستاد انتخابات مبنی بر تخلف ارسال شد که به تخلفات رسیدگی شد اما مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به قوانین و مقررات انتخاباتی فعالیت داشتند و هیچ مدیری چه در دستگاه‌های اجرایی و چه در شهرداری و بخشداری و حتی فرمانداران تخلفات انتخاباتی نداشتند.

استاندار تهران ادامه داد: در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین شهرستان ورامین در روز جمعه برگزار خواهد شد و از حدود یک ماه قبل تمهیدات برگزاری منظم و با نهایت امنیت در استانداری و فرمانداری‌های تابعه این ۲ حوزه برگزار شد.

وی تاکید کرد: هم اکنون آمادگی خوبی از سوی ستاد انتخابات استان تهران وجود دارد و قطعا انتخابات دور دوم حتی از دور اول نیز با نظم و امنیت بهتری برگزار خواهد شد.

به گفته فخاری، در این دور دستگاه‌های تمام الکترونیک در کلیه شعبات اخذ رای وجود دارد و برای رفاه و آسایش و همچنین حفاظت از آرای مردم این دستگاه‌های تمام الکترونیک در خدمت مردم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و ۱۶ نماینده از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و یک نماینده در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین با رای مردم انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم