Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد، اقتدار و استحکام پایه های نظام را در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات دانست و گفت: این حضور دشمنان داخلی و خارجی را مایوس خواهد کرد.
وی حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت خود با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری را موجب شکوفایی کشور و مایوس کردن دشمنان که در صدد ایران هراسی هستند، دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرکرد همچنین افضل عبادت امت اسلامی را انتظار فرج حضرت صاحب الزمان (ع) کشیدن با کردار خداپسندانه دانست.
وی گفت: انتظار تنها به عبادت و راز و نیاز نیست، بلکه تحرک در راه احیای دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) نیز از ویژگیهای اصلی انتظار است.
نکونام حفظ و صیانت از نظام جمهوری اسلامی که با ریخته شدن خون هزاران شهید به ثمر رسید را نمونه بارز انتظار فرج عنوان کرد و گفت: باید امت اسلامی بکوشند تا پرچم پرافتخار نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برسانند که این یک تکلیف دینی - اسلامی می باشد.
امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه، امنیت ایران اسلامی را مدیون رشادتهای سربازان گمنام امام زمان (عج ) دانست و گفت: اینکه ایران در بین سایر کشورهای بحران زده منطقه در آرامش و امنیت کامل است، نشان از تلاش بی امان سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار: جهانبخش صفری
6199/6021

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند