Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:

حسن روحانی در بخش دوم مناظره امروز خطاب به رئیسی گفت: اقای رئیسی می گوید چرا من در ماه های اخر به افتتاح ها رفته ام؟. ما مصوبه را 4 سال پیش گذراندیم، شما از افتتاح ناراحتید؟

وی گفت: اقای رئیسی، ظاهرا شما به قانون اشنایی ندارید، شما اینطوری به مردم توهین می کنید؟ شما ظاهرا ادعا می کنید یه خورده قانون بلدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روحانی افزود: شما اگر با فساد مخالفید، چرا به آن پرونده های آن فسادها که یکی از اعضای ستاد شما یک طرف آن است. نمی خواستم اینها را بگویم، شما شروع کردید

وی گفت: قبل از اینکه به این سوال جواب بدهم به آقای رئیسی جواب می‌دهم. با اینکه میلاد امام زمان است من نمی‌خواستم این را بگویم. ایشان می‌گویند چرا شما به استانها رفتید در این ماهها و مصوبه گذاشتید؟ ما رفتیم افتتاح کردیم شما از افتتاح ناراحت هستید. می‌گویید کارهای شما انتخاباتی است ما دی ماه این کارها را به مجلس دادیم و آیین‌نامه را اجرا کردیم و باید اجرا کنیم شما ظاهرا با مسائل آشنایی ندارید.

وی افزود: شما الان قاضی هستید اینطور تهمت می‌زنید اینطور می‌خواهید رئیس جمهور شوید و برای مردم کار کنید؟ من عقد اخوت با کسی نبسته‌ام، هیچ کس مانع من نیست. شما کارهای انتخاباتی دارید می‌کنید شما اگر با فساد مخالف هستید در پرونده 12 هزار میلیارد تومانی که یک ور آن قاضی بود که تخلف کرد و عزل شد و یک ور آن هم آقایی بود که فرار کرد. شما اگر با فساد مخالف هستید از پرونده‌ای که از آن مطلع هستید چرا اقدام نکردید؟ من نمی‌خواستم اینها را بگویید در مسئله تورم هم مهار آن است که باید اجرا شود.

وی افزود: آقای رییسی اگر با فساد مخالف هستید با پرونده 12 هزار میلیاردی که یکطرف آن یک قاضی بود،طرف دیگر آن فرد فاسدی که در جایی که شما مدیریت می کنید حضور داشت و فرد دیگر که الان در ستاد شما حضور دارد چرا برخورد نکردید.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!