Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ستاد های انتخاباتی آقایان رئیسی و روحانی در خیابان های اصلی قم که محل عبور و مرور بیشتر شهروندان است از جمله خیابان شهدا، شهید صدوقی و فلکه بوعلی سینا، بیش از روزهای قبل مشغول فعالیت و تبلیغ نامزد مورد نظر خود هستند.
نکته قابل توجهی در تبلیغات امشب ستادهای انتخاباتی استفاده آنان از سخنان نامزد مورد حمایتشان در مناظره امروز است؛ به نحوی که هر یک از این ستادها، فیلم سخنرانی نامزد خود را به صورت گزینش شده پخش می کنند و به تشویق وی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت میان ستادهای آقایان رئیسی و روحانی بسیار زیاد است و آنان سخن نامزد خود را خطاب به نامزد رقیب در مناظره امروز پخش می کنند.
برخی حامیان دکتر روحانی نیز امشب پس از پایان مناظره دریکی از میدان های شهر قم با در دست داشتن تصاویر این نامزد ریاست جمهوری، شعارهایی درحمایت از وی سر دادند.
ستادهایی در قم برای آقای قالیباف تبلیغ می کنند اما حدود فعالیت آنان چشمگیر نیست و با استقبال چندانی از جانب شهروندان رو به رو نشده است.
سومین و آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(جمعه)با محور مسایل اقتصادی همزمان و بطور زنده از شبکه یک، شبکه خبر و رادیو ایران پخش شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
7405/ 6133/خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران