Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حسین‌پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به فلسفه برگزاری انتخابات و اهمیت شرکت در آن، از دوران انتخابات به عنوان یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین زمان‌ها نام برد و اظهار کرد: دشمنان انقلاب همواره تلاش کرده‌اند که در ایام انتخابات به نحوی مانع از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانتصریح کرد: امروز دشمنان ما با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های مختلف به دنبال ایجاد فاصله در بین مردم و حاکمیت هستند ولی مردم انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم کردستان همیشه با حضور و مشارکت بالای خود این توطئه دشمنان را بی‌اثر کرده‌اند.

حسین‌پناهی از مردم کردستان به عنوان الگو و نماد پشتیبانی از ولایت فقیه نام برد و افزود: مردم این استان همواره در تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت سنگ‌تمام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: واقعا مردم ایران در ایام انتخابات با مشارکت بالا و تعیین کننده خود ضمن مشارکت در تعیین سرنوشت‌شان، ترفندهای دشمنان را به خوشان باز می‌گردانند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستاناضافه کرد: مردم کردستان که به عنوان استان و مردمان فرهنگی در سفر مقام معظم رهبری لقب گرفته‌اند به عنوان مرزداران غیور در راستای اعتلای نظام همواره نگهبان خوبی بوده‌اند.

برکات سفر رهبری در کردستان همچنان جاری و ساری است

حسین‌پناهی اظهار کرد: امروز برکات سفر رهبری به کردستان با گذشت بیش از 7 سال همچنان جاری و ساری است و مردم حتی عوام نیز حرکت‌های توسعه‌ای انجام گرفته طی چند سال اخیر در کردستان را برکت سفر معظم له می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری به کردستان بستر توسعه گردشگری را در کردستان فراهم کرد و اگر متاسفانه با وجود این ظرفیت هنوز در زمینه جذب توریست و توسعه این صنعت در کردستان مشکل داریم ناشی از نبود امکانات زیرساختی و ضعف مدیریتی است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانگفت: امروز مردم ایران و حتی سایر نقاط جهان نیز وجود امنیت کاملا پایدار در کردستان را کاملا درک کرده‌اند و رسیدن به این درک موجب شده در شهرهای مانند بانه به عنوان مرزی‌ترین نقاط این استان گردشگران به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای در زمینه امنیت، شب را در چادر بخوابند.

وی افزود: مردم قدر تمام برنامه‌ها و برکات سفر مقام معظم رهبری در بحث توسعه شهری، ناوگان‌های حمل و نقل، خدمات درمانی و دیگر موارد را می‌دانند و امروز هم این برکات همچنان ادامه دارد و همین امر موجب ایجاد تحکیم بیش از پیش بین مردم این خطه و حاکمیت شده است.

29 اردیبهشت پشتیبانی مردم از نظام اعلام می شود

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانضمن دعوت به حضور حداکثری مردم کردستان در انتخابات پیش‌رو، اضافه کرد: امسال مردم در اردیبهشت معطر با حضور چشمگیر خود در انتخابات به دوستان و دشمنان نظام بار دیگر ثابت خواهند کرد که همچنان پشتیبان نظام و رهبری هستند.

حسین‌پناهی با بیان اینکه انتخاب اصلح‌ترین در بین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها دیگر رسالت مردم است، اظهار کرد: ما ضمن احترام به همه کاندیداها که از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند، اما مردم قطعا با آن آگاهی که دارند از بین این کاندیداها بهترین‌ها را انتخاب کنند.

وی گفت: داشتن شاخص‌هایی که شخص اول مملکت دارد باید شخص دوم هم داشته باشد و باید دغدغه‌ای که شخص اول مملکت دارد شخص دوم هم داشته باشد و بتواند گفتمان رهبری و امام را عملیاتی کند.

به گفته رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان، ما از مردم می‌خواهیم چنین شخصی را انتخاب کنند کما اینکه مردم خیلی بصیر و آگاه هستند و قطعا چنین انتخابی را خواهند داشت.

عملکرد ضعیف دولت یازدهم عامل رکود و گرانی است

حسین‌پناهی با بیان اینکه امروز وضعیت گرانی، رکود، بیکاری و تعطیلی کارخانجات، طلاق و غیره وجود دارد، گفت: وجود این آسیب‌ها بعد از چهار سال از دولت تدبیر ناشی از عملکرد ضعیف دولت است که باید سامان پیدا کند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانتصریح کرد: عملکرد ناکارآمد و بی‌تدبیرانه دولت موجب این میزان انتقاد شده است، مردم در 29 اردیبهشت جواب ناکارآمدی‌ها را به دولت خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز از مردم می‌خواهیم که مدیریت انقلابی، کارآمد و توانا را سرکار بیاورند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانافزود: به فضل الهی در راستای اعتلای نظام، مردم شخص دوم مملکت را فردی انقلابی و کارآمد، پرتحرک و وحدت‌آفرین انتخاب می‌کنند.

حسین‌پناهی با بیان اینکه جبهه مردمی با توجه به اینکه واقعا مردمی است کاندیداهایی را انتخاب کرده که واقعا مردمی هستند، خاطرنشان کرد: امروز کاندیداهای این جبهه تمام دغدغه‌هایی را که در کشور وجود دارد کاملا می‌دانند، دو نیروی اصلح، معتمد، انقلابی و توانمند که تمام دغدغه‌هایی را که جبهه دارد آنها نیز دارند.

روحانی بعد از چهار سال حتی نمی‌تواند از عملکرد خود دفاع کند

وی خاطرنشان کرد: دولت امروز دیگر چیزی ندارد و تدافعی است و روحانی بعد از چهار سال حتی نمی‌تواند از عملکرد خود دفاع کند حتی امروز برای همین مجبور شده است یک نفر را به‌عنوان پشتیبان به میدان بیاورد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانتصریح کرد: در مناظره‌های اخیر به خوبی همه مردم دیدند که آقای روحانی حتی آماری را که ارائه می‌کند با تردید ارائه می‌کند که این نتیجه ناکارآمدی او است.

وی با اشاره به وعده 100 روزه روحانی در بحث رفع مشکل اقتصاد کشور، افزود: امروز وقتی مردم می‌بینند این آقا از حرفی که خودش زده برمی‌گردد و به راحتی جلوی چشم 80 میلیون نفر می‌گوید من این وعده را ندادم دیگر اتمام حجت برای مردم است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستاناضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم‌سالاری و دموکراسی حاکم است و این مردم هستند که مسوولان راس را در کشور انتخاب می‌کنند.

29 اردیبهشت جاری 85 درصد مردم کردستانه این دولت «نه» خواهند گفت

حسین‌پناهی با بیان اینکه امروز مردم حتی در دورترین روستاهای کشور و استان از بصیرت کامل برخوردار هستند و این شرایط را واقعا قبول ندارند، افزود: در 29 اردیبهشت جاری، 85 درصد از مردم کردستان که در دوره قبل 73 درصد از همین مردم به دولت روحانی رأی دادند، به این دولت «نه» خواهند گفت.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستاناضافه کرد: امروز یک عده فرصت‌طلب آمده‌اند برنامه‌هایی اجرایی کردند که هیچ کدام از آنها به نفع مردم نبوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که الان ما به شدت از آن نگران هستیم این است که مسوول برگزارکننده انتخابات خودشان قانون‌شکنی می‌کنند، اظهارکرد: مجریان انتخابات خودشان در ستادهای انتخاباتی حضور دارند، کسانی که دم از تدبیر و امید می‌زنند با این نحوه برخورد ناامیدی را در جامعه ترویج می‌دهند.

معاون استاندار و مسوول نظارت انتخابات کردستان امروز در ستادهای تبلیغاتی فعالیت دارد

وی با تاکید براینکه اولین کار جبهه مردمی اخلاق‌مداری است، گفت: فردی که به عنوان معاون استاندار مسوول نظارت انتخابات است، در ستادها فعال است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانتصریح کرد: همانگونه که مردم در انتخابات مجلس جواب ناکارآمدی و قانون‌شکنی‌های دولت را دادند در انتخابات پیش‌رو هم جوابشان را می‌دهند ولی از متولیان امر می‌خواهیم با قانون‌شکنی‌های برخورد کرده و نتایج را اعلام کنند.

حسین‌پناهی گفت: از قوه قضائیه این انتظار را داریم که جلوی این قانون‌شکنی‌ها را بگیرد تا مردم دچار بی‌اعتمادی نشوند.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که برای ما در انتخابات مهم است دعوت به حضور حداکثری مردم است، امروز مردم خیلی بصیر هستند و مردم با بصیرت کامل به صحنه خواهند آمد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانگفت: در انتخابات این دوره بیش از 83 درصد از مردم به کاندیدایی رای خواهند داد که مخالف اینها است.

مسوولان دولت باید بخاطر کم‌کاری از مردم کردستان عذرخواهی کنند

حسین‌پناهی با بیان اینکه اگر واقعا شما خدمت‌گزار مردم هستید چرا بخاطر کم‌کارهایتان از مردم عذرخواهی نمی‌کنید، اظهار کرد: در استان کردستان که استان فرهنگی است کدام کار فرهنگی انجام شده و کدام معضل اجتماعی رفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که بلندگوی مردم هستیم و در درون مردم هستیم انتظار داریم اینها به جای دادن شعارهای جدید بیایند از مردم بخاطر کم‌کاری‌هایشان عذرخواهی کنند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانبا بیان اینکه جبهه مردمی کاملا فراجناحی است، گفت: همه افرادی که دغدغه نظام را دارند این دو کاندیدای جبهه هم دارند و دنبال رفع تنگناها و مشکلات مردم هستند و دنبال توسعه هستند به میدان آمده‌اند.

حسین‌پناهی اظهار کرد: جبهه مردمی چتری است که تمام انقلابیون از هر طیفی را در زیر خود قرار داده است که بیش از 40 درصد آن را جامعه جوان ما و 30 درصد را بانوان به خود اختصاص داده‌اند.

وی با تاکید براینکه هر کس انقلاب و رهبری را دوست دارد در این جبهه حضور پیدا می‌کنند، گفت: این جبهه این انتظار را از مردم دارد با هوشیاری و بیداری کامل فردی را که دارای شاخص‌های فرد اول مملکت باشد به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کند تا این فرد نیز بتواند با گفتن نه به دشمنان و تکیه بر داشته‌های داخلی بستر رفع مشکلات را فراهم سازد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستانبا بیان اینکه ما باید متکی به داخل باشیم، گفت: ترس دشمنان از این نظام به خاطر مردمی بودن آن است به خاطر انسان‌های بزرگی است که برای حراست از این کشور از تمام وجود خود مایه گذاشته‌اند.

حسین‌پناهی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک جبهه موقت نیست و پشتوانه محکمی دارد، جبهه مردمی تاریخ مصرف ندارد، اعتمادی را که مردم باید به وعده‌های کاندیداهای این جبهه داشته باشند خود جمنا می‌دهد.

وی تصریح کرد: جمنا در بخش‌های مختلف برنامه و طرح کارشناسی شده دارد و برای بحث و مسائل اقتصادی 173 مشاور اقتصادی دارد و در بخش‌های دیگر هم به همین منوال است.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند