Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@21:29:54 GMT

شناسایی هویت اجساد ۵ معدنچی دیگر حادثه آزادشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۸۸۵۰

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: با مشخص شدن نتیجه آزمایش‎های انجام شده، هویت اجساد پنج معدنچی حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر شناسایی شد.

روزنامه خراسان: مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: با مشخص شدن نتیجه آزمایش‎های انجام شده، هویت اجساد پنج معدنچی حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان در گفت‎وگو با تسنیم، درباره اسامی پیکرهای باقی مانده اظهار داشت: براساس آزمایش DNA انجام شده بر روی 5 جسد باقی مانده و ارسال آزمایش‌ها به مشهد، هویت این پنج جسد مشخص و اعلام شد. حسین زارعی افزود: تا پیش از این، هویت 37 جسد مشخص و شناسایی و به خانواده های آنان تحویل داده شده بود و برای پنج جسد به علت مشخص نبودن هویت، آزمایش DNA انجام شد.وی تصریح کرد: پس از آزمایشات انجام شده پیکر آقایان علی اکبر علیخانی، رضا سادین، علی جاهدی، ابراهیم جاهدی و علی اصغر محمودی شناسایی شد.زارعی گفت: اجساد این معدنکاران امروز(شنبه) تحویل خانواده های آنان خواهد شد.
وی اظهار کرد: هویت اجساد 42 معدن کار کشف و ارجاع داده شده به پزشکی قانونی مشخص و اعلام شده است. معدن زغال‌سنگ زمستان یورت آزادشهر ظهر روز چهارشنبه 13 اردیبهشت منفجر شد و بر اثر این حادثه شماری از کارگران معدن محبوس شدند و جان خود را از دست دادند.تاکنون اجساد 42 نفر از جان باختگان از داخل تونل خارج شده و همچنان پیکر یکی دیگر از معدنکاران در تونل معدن محبوس است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان