Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@07:13:55 GMT

حرکت دست به عصا طلا/سکه جسورانه تاخت+نمودار

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۸۹۸۳

حرکت دست به عصا طلا/سکه جسورانه تاخت+نمودار

خبرگزاری میزان- قیمت هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته در بازار علی‌رغم نوسانات متعدد افزایش 392 تومانی داشت، در بازار سکه نیز انواع مختلف سکه در مجموع افزایش قیمت را در طول هفته تجربه کردند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، قیمت هر گرم طلا 18 عیار در هفته گذشته در بازه قیمتی 113 هزار و 309 تومان تا 114 هزار و 71 تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معامله طلا از ابتدا هفته تا اواسط آن روند افزایشی به خود گرفت، اواسط هفته کاهش قیمت داشت و مجددا تا پایان هفته افزایش قیمت را تجربه کرد.

روند تغییرات قیمت سکه بهار آزادی در طول هفته گذشته افزایش قیمت بوده است، به گونه ای که ابتدا هفته را با قیمت یک میلیون و 166 هزار تومان آغاز کرد و در انتها هفته به قیمت یک میلیون و 172 هزار تومان رسید.گفتنی است سکه بهار آزادی در هفته گذشته تنها یک بار نیز افت قیمت 3 هزار تومانی داشت که طی معاملات روزهای بعد این افت قیمت جبران شد.
قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته افزایش 12 هزار و 550 تومانی داشت که بیشترین تغییرات به روزهای دوشنبه و انتها هفته مربوط می‌شد، به طوری که در آخر هفته این سکه به قیمت یک میلیون و 208 هزار و 350 تومان به فروش رسید.
رفتار نیم سکه در بازار همانند سکه بهار آزادی بوده، به گونه‌ای که با یک روز افت قیمت در مجموع روند افزایشی داشته است، اما این افزایش تنها به 2 هزار تومان محدود می‌شد.

نوسان قیمت ربع سکه در مقایسه با سایر دیگر سکه‌ها بیشتر بوده ولی در آخر تنها هزار و 500 تومان افزایش قیمت داشته است. گفتنی است نوسان قیمت ربع سکه در هفته گذشته 4 هزار تومان بوده است.

سکه گرمی در هفته گذشته تنها در سکه روزکاری قیمت‌گذاری شد که در این مدت قیمت‌ها به ترتیب 262 هزار و 500 تومان، 261 هزار تومان و 262 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۶۹۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۶۰ تومانی (۰.۳۴ درصد) به ۱۷,۷۵۰ رسید.

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۷۵۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۷۵۰ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۰.۹۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۳۶۷ درهم امارات.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۵۶ درهم امارات.

منبع: رکنا

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان