Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@10:59:25 GMT

هافبک بازیساز رباط صلیبی پاره کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۹۰۹۹

هافبک بازیساز تیم فوتبال نفت تهعران رباط صلیبی پاره کرد.

خبرگزاری تسنیم، ایمان مبعلی در بازی فینال جام حذفی مقابل تراکتورسازی غایب بود و حتی بعد از بازی در مصاحبه با خبرنگاران تأکید کرد که وضعیتش برای فصل بعد مشخص نیست. خبر بد برای مبعلی این است که رباط صلیبی او پاره شده و این احتمال وجود دارد که او هفت ماه از میادین فوتبال دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته اتفاق امیدوار کننده برای مبعلی این است که نیمی از رباط او پاره شده و این پارگی به صورت کامل نیست. این پارگی، اما به هیچ عنوان ترمیم نخواهد شد و مبعلی فقط می‌تواند با تقویت عضلات چهارسر، جلوی پارگی کامل رباط صلیبی‌اش را بگیرد. البته هر لحظه امکان دارد که مبعلی در صورت بازی کردن، با پارگی رباط به صورت کامل مواجه شود.

قرار است مبعلی تا چند روز آینده، بعد از مشورت با چند پزشک متخصص تصمیم نهایی را برای عمل جراحی بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک