Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ با اعلام لیست نهایی کاندیداهای انتخابات شورها از طرف هیئت نظارت، اتفاقی جالب دریکی از شهرهای نهاوند رخ داد و کاندیداهای انتخابات در یک شهر تابعه نهاوند همگی دارای یک نام خانوادگی هستند.
در این اتفاق کم‌نظیر و نادر در انتخابات شورای شهر گیان که یکی از شهرهای شهرستان نهاوند است از 15 کاندیدای نهایی 14 نفر دارای یک نام خانوادگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهر گیان که همگان این شهر را با سراب معروف و خروشانش می‌شناسند در انتخابات شورای شهر از 15 کاندیدایش 14 کاندیدا با نام خانوادگی " کیانی " به رقابت خواهند پرداخت و 5 نفر عضو شورای شهر توسط مردم انتخاب خواهد شد.
در ادامه لیست اسامی کاندیداهای شورای شهر گیان را مشاهده می‌کنید و می‌بینید که فقط نفر اول این لیست نام خانوادگی‌اش متفاوت است.
۱- آیت ابر کار کد ۱۵
۲- حمید کیانی کد ۱۷
۳- سعید کیانی کد ۱۹
۴- سلمان کیانی کد ۲۱
۵- سیروس کیانی کد ۲۴
۶- علی کیانی فرزند عزت کد ۲۵
۷- علی کیانی فرزند شهنشاه کد ۲۶
۸- علی کیانی فرزند علی کد ۲۷
۹- فرزانه کیانی کد ۴۲
۱۰- فرشید کیانی کد ۴۵
۱۱- محسن کیانی کد ۴۶
۱۲- محمد کیانی کد ۴۷
۱۳- مراد کیانی کد ۴۹
۱۴- میثم کیانی کد ۵۱
۱۵- میلاد کیانی کد ۵۲
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید نورمحمدی سخنگوی حزب ندای ایرانیان ، درباره رویکرد حزب ندای ایرانیان برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در انتخابات دور اول که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، حزب ندای ایرانیان در برخی حوزه‌ها وارد انتخابات شد و از کاندیداهای همفکر خود حمایت کرد.

وی در گفتگو با ایسنا، ادامه داد: سه حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه احزابی بودند که همین سیاست حزب ندای ایرانیان را در پیش گرفتند و به همین دلیل هماهنگی‌هایی میان این احزاب طراحی شد و با هماهنگی کامل در برخی حوزه‌ها از کاندیداهایی حمایت کردیم که نتیجه انتخابات برای این ۴ حزب قابل قبول بود و به تشکیل یک فراکسیون تاثیرگذار و اقلیت به نتیجه رسید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند قائم‌شهر و خرم آباد انتخابات به دور دوم رفت و کاندیداهای مورد حمایت این ۴ حزب باید در دور دوم به رقابت با رقبا بپردازند. حزب ندای ایرانیان برای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت که به دور دوم رفته اند، آماده شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم که این نامزدها پیروز شوند. علاوه بر کاندیداها که در دور اول نیز از آنها حمایت کرده بودیم، در برخی حوزه‌ها، برخی چهره‌های مستقل با کاندیداهای اصولگرا به دور دوم رفته‌اند که در لیست اولیه ۴ حزب نبودند. در جلسات مشورتی که بین ستادهای انتخاباتی ۴ حزب در سال جاری برگزار شد، مقرر شد از این افراد مستقل که انگیزه حضور در فراکسیون اقلیت تشکیل شده را دارند، حمایت شود.

نورمحمدی ادامه داد: حال که فراکسیون اقلیت شکل گرفته است، وظیفه خود می‌دانیم در دور دوم تعداد دیگری از نمایندگان همسو با این فراکسیون را وارد مجلس کنیم. در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان منتخب از جمله آقای پزشکیان و نوری قزلجه داشتیم، از آنها خواستیم در ایام تبلیغات انتخابات با ما همراهی کنند و به نفع کاندیداهای مستقل وارد انتخابات شوند و از آن‌ها حمایت کنند که این پیشنهاد مورد حمایت این دوستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: لیست مورد حزب ندای ایرانیان در بیش از ۱۵ حوزه به زودی منتشر خواهد شد و این حزب با تمام توان از کاندیداهای مستقل و کسانی که ما آنها را حمایت خواهیم کرد. متاسفانه در شهر تهران هیچ کاندیدایی برای حمایت باقی نمانده و تمرکز حزب ندای ایرانیان در سایر حوزه ها بر تقویت فراکسیون اقلیت خواهد بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901606

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد