Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@20:27:06 GMT

مدیران کارمندان خود را وادار به رای دادن به شخص خاصی نکنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۶۹۶۵۳

مدیران کارمندان خود را وادار به رای دادن به شخص خاصی نکنند

فرماندار چرام گفت:اگر مدیری در شهرستان چرام همکار یا کارمند خود را به زور یا اجبار به ستاد فلان کاندید ببرد، با شدیدترین برخورد مواجه خواهد شد و کاری بسیار غیر اخلاقی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل اچرامابراهیم فتاح پور صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)و تبریک میلاد این امام بزرگوار بیان کرد:شاید یکی از پیچیده ترین دستیگیری ها توسط این عزیزان عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی بود که در شرق با آن قدری که حمایت شد،دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ما افتخار می کنیم به این عزیزان که درکنار سایر نیروهای امنیتی در واقع امنیت ما را برقرار می کنند.

فتاح پور گفت:درخواست همه ی ما رفع دغدغه مقام معظم رهبری بوده که سلامت ، امنیت و مشارکت حداکثری است.یک رای در صندوق ساده ایت ولی محتوای نظام از صندوق ها بیرون می آید.

فرماندار چرام اظهار کرد:انتظارد ما به مدیران و اصحاب رسانه تحریک مردم به مشارکت حداکثری است و خوراک مناسب در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود:همه ی دولت ها در جمهوری اسلامی برابر توانی که در اختیار داشتند به جمهوری اسلامی کمک کردند و دولت تدبیروامید نیز یک سری خدماتی را ارائه کرده و بارها گفته شده است.

فتاح پور در ادامه گفت:خدمات همه ی دولت ها قابل احترامند و در حقیقت نقد دلسوزانه ی دولت ها کاملا لازم بوده و هست در غیر اینصورت به بی راهه رفتیم.

این مسئول افزود:دولت های چپ یا راست یا اعتدالی و دیگر دولت ها ابزاری برای جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی باشااره به جلسه ای که دیروز داشتند تصریح کرد: چیزی که از ما خواستند حراست و مواقبت از رای مردم بویژه رای مخالف فکری ماست؛در این جلسه آیات متعددی از قرآن کریم برای ما خواندند و عنوان کردند که قیامت خود را برای هیچکسی نفروشید.

فتاح پور با اشاره به نقش مدیران گفت:قطعا نقش مدیران مهم بوده و باید پویا و با نشاط باشند و در تایم اداری صحبت درباره انتخابات ممنوع است؛این عزیزان می توانند برابر قانون در تایم غیراداری صحبت و به ستداهای دلخواه خود بروند.

این مسئول ادامه داد:اگر مدیری در شهرستان چرام همکار یا کارمند خود را به زور یا اجبار به ستاد فلان کاندید ببرد،با شدیدترین برخورد مواجه خواهد شد و کاری بسیار غیر اخلاقی است.

وی اضافه کرد:انتظاری وجود ندارد که برای کاندید خاصی فعالیت کنید و کسانی که مسئولیت اجرایی ندارند،در تایم غیراداری آزادند که هرمکان یا ستادی که می خواهند بروند.

فتاح پور گفت:از همین امروز دستگاه های خدماتی تا 48ساعت پس از برگزاری انتخابات آماده باش باشند و چون احتمالا انتخابات به شب برخورد کند،هماهنگی های لازم باید صورت بپذیرد.

به مرجع ترین کانال تلگرامیچرامبپیوندید:

https://telegram.me/akhbarchoram

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده عصر چهار شنبه در آئین تجلیل از معلمان شهرستان گچساران افزود: علم سرلوحه کار، رشد و ترقی بشریت است و معلمی یک هنر است.

احمد زاده تصریح کرد: معلم یک نقش سازنده و بی بدیل در جامعه ایفا می‌کند و برای جامعه بشری نقش سرآمدی دارد.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای برای عمران و آبادی مناطق کم برخوردار و محروم این استان طی دو سال گذشته انجام داده است.

احمد زاده تصریح کرد: مدیران باید با نگاه به دولت جدی پای کار باشند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی صادق الوعده است، گفت: مدیران جوابگوی افراد بیرون از دولت نیستند و مدیران با نگاه به دولت باید به مردم خدمت رسانی کنند و دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران شهرستان و استان را ندارند.

استاندار با بیان اینکه بیشتر جنگ‌های منطقه خاورمیانه ریشه در خباثت آمریکای جهان خوار و ایادی استکباری اش دارد، گفت: در عملیات وعده صادق کاری انجام شد که دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفتند و دشمنان سیلی محکمی از ایران اسلامی دریافت کردند و برخی به جای اینکه اقدامات دولت را بازگو کنند دنبال این هستند که دل مردم را خالی کنند و این هنر نیست.

کد خبر 6100903

دیگر خبرها

  • ابهت برنابئو همه را وادار به احترام می‌کند (عکس)
  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • تصمیم‌گیری برای تغییر مدیران بر عهده دولت است
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • دولت در خصوص تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد | بانک هایی که برنامه اصلاحی را رعایت نکنند...
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • توفان مشهد، خسارت خاصی نداشت