Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سوئدی ردسنس مدیکال اولین قرارداد خود در یک کشور خاورمیانه را با شرکت توزیع کننده ارنا درمان هگمتانه، امضا کرده و انتظار می رود اولین سفارشات را در سال ۲۰۱۷ از بازار ایران دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت سوئدی ردسنس مدیکال اولین قرارداد خود در یک کشور خاورمیانه را با شرکت توزیع کننده ارنا درمان هگمتانه، امضا کرده و انتظار می رود اولین سفارشات را در سال 2017 از بازار ایران دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ارنا درمان هگمتانه قرار است سیستم هشدار دهنده نشت خون دستگاه های دیالیز شرکت ردسنس را در ایران توزیع نماید.

در اطلاعیه ای که از سوی شرکت ردسنس منتشر شده، با اشاره به سرمایه گذاری سنگین ایران در بخش بهداشت و درمان و اینکه بزرگی بازار بخش دیالیز ایران سه برابر بازار سوئد است، این موافقتنامه گامی مهم در بازار ایران برشمرده شده است.

شرکت ردسنس مدیکال تاکنون عمده تمرکز خود را معطوف فروش سیستم هشدار و مونیتورینگ نشت خود در دستگاه های دیالیز در بازارهای مهمی چون اروپاو آمریکای شمالی کرده بود، اما اخیرا شروع به حضور در سایر بازارها از جمله بازار خاورمیانه کرده است.

ایران که در حال سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان و تجهیزات پزشکی است، یک بازار مهم برای تجهیزات پزشکی به شمار می رود. تعداد بیمارانی که در ایران خدمات همودیالیز دریافت می کنند به حدود 12 هزار و 500 نفر می رسد که سه برابر بازار سوئد است.

شرکت ردسنس تاکید کرده که این موافقتنامه توزیع سیستم هشدار نشت خون در ایران، نشان دهنده پتانسیل بالای این شرکت در بازارهای جهانی است و این یک گام خوب برای افزایش حضور ردسنس در خاورمیانه محسوب می شود.

شرکت ارنا درمان هگمتانه دارای قراردادهای بلندمت با بیش از 500 بیمارستان و دیگر موسسات درمانی در ایران است و وزارت بهداشت و درمان ایران، شرکت ردسنس را در فهرست تولید کنندگان تجهیزات پزشکی قرار داده است. شرکت ارنا درمان هگمتانه اکنون منتظر مجوز رگولاتوری برای واردات این محصول به داخل ایران است.

انتهای پیام//38

R1012128/P1012122/S7,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فناکمال حمنی، که در راس یک هیئت تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی قسمت تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای فناوری ، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی‌ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری‌ها با ایران جزم کرد. به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

 

وی ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاورد‌های ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی امید. تاکنون فناوری ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این فناوی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

وی اضافه کرد: به گفته مسئولین هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می‌کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است و این امر نشاندهنده قدرت ایرانی است.

دیگر خبرها

  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل