Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد مردمی کار و کرامت استان تهران گفت: آقای رئیسی علاوه بر توجه به اقشار فراموش شده و گاها ضعیف جامعه، هم فسادستیز است و هم عدالت محور و در همه‌ی مسئولیت‌هایی که تا کنون داشته نشان داده که در مبارزه با فساد جدی است.

مجید متقی‌فر مسئول ستاد مردمی کار و کرامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص دلیل اقبال اقشار ضعیف جامعه به حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: برخی از اقشار مهم جامعه این روزها از یاد رفته‌اند و باید دوباره به این اقشار توجه کرد و مردم احساس می‌کنند حجت الاسلام رئیسی در اجرای عدالت اجتماعی از سایر کاندیداها بهتر عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش عظیمی از جامعه از این بی‌توجهی‌ها رنجور است و می‌خواهند دولتی سرکار باشد که توجه کند، ظرفیت‌ها را مورد توجه قرار دهد و در رفع محرومیت این اقشار که از جمله آن‌ها کارگران، فرهنگیان و دانشگاهیان هستند، تلاش کند.

مسئول ستاد مردمی کار و کرامت استان تهران اظهار داشت: برخی از اقشار در حوزه‌های مختلف زندگی خود اعم از معیشتی، شغلی و حتی امنیت شغلی تحقیر شده‌اند و شان انسانی‌ آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

متقی‌فر ادامه داد: آقای رئیسی چنین روحیه‌ای دارد و علاوه بر توجه به اقشار فراموش شده و گاها ضعیف جامعه، هم فسادستیز است و هم عدالت محور و در همه‌ی مسئولیت‌هایی که تا کنون داشته نشان داده که در مبارزه با فساد جدی است.

وی گفت: مشکل مردم فسادی است که در اطرفیان مسئولان کشور است، مسئولی که می‌خواهد سکان‌دار قوه مجریه باشد باید اول خودش و اطرافیانش سالم باشند و نگاه عدالت محور داشته باشد.

مسئول ستاد مردمی کار و کرامت استان تهران با اشاره به اعتراض کارگران به روحانی در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: آقای روحانی تاکنون در جلسات مدیریت شده حضور داشته و اگر در هر جمع دیگری به طور طبیعی حضور پیدا کند حتما با اعتراضاتی به مراتب بیشتر از این مواجه می‌شود.

متقی‌فر ادامه داد: این اعترض‌ها نشان می‌دهد که روحانی طی این چهار سال بریده از بدنه اقشار، حکومت کرده و چون خودش و اطرافیانش زندگی اشرافی داشته‌اند نمی‌توانند مشکلات کف جامعه را در کنند.

وی گفت: بعضا حرف و حدیث‌هایی در خصوص زندگی اشرافی مدیران روحانی و دولت مطرح می‌شود اما دولتی‌ها در این باره شفاف‌سازی نمی‌کنند اگر می‌خواهند با مردم صداقت داشته باشند اعلام کنند که کجا زندگی می‌کنند، چرا فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و میزان دارایی خود را به مردم اعلام کنند.

مسئول ستاد کار و کرامت تهران در پایان اظهار داشت: روحانی نشان داده که نگاه عدالت محور ندارد، غرب باوراست، دیگران را بیشتر از نیروهای داخلی قبول دارد، نگاه به ظرفیت‌های داخلی ندارد و استعدادهای بومی را در بحث تولید علم و ایجاد تحول اقتصادی باور ندارد.

انتهای پیام/نج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۶۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899372

دیگر خبرها

  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان