Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب‌سايت آي بازاريابي - صبا روفه گر حق: بهبود سئو و رتبه‌ي سايت يکي از اهداف کسب و کارهايي است که از بازاريابي اينترنتي استفاده مي‌کنند. با توجه به اين‌که بسياري از کسب و کارها به سمت اينترنتي شدن در حال حرکت هستند از اين رو بهبود رتبه‌ي سايت به يکي از دغدغه‌ي اصلي صاحبان کسب و کار تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آنجايي هم که استانداردهاي الگوريتم‌هاي موتور جستجوي گوگل تغيير کرده است. رعايت نکات مهمي در تدوين استراتژي سئو براي سايت هر کسب و کاري ضروري است. اگر شما هم در زمينه‌ي بازاريابي اينترنتي فعال مي‌کنيد و يا صاحب کسب و کار اينترنتي هستيد در اين مطلب با ما همراه باشيد تا نکاتي را که در تدوين استراتژي سئو بايد مد نظر قرار گيرد را با هم بررسي کنيم.




افزايش تعامل با کاربران از طريق توليد محتواي باکيفيت

توليد محتواي باکيفيت يکي از عوامل موثر در بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بهبود سئوي سايت است. براي توليد محتواي باکيفيت در وب فارسي بايد در آن از کلمات فارسي و اعداد فارسي استاندارد استفاده شود. همچنين لازم است که جملات متن تا جاي ممکن کوتاه و رسا باشند. متن محتوا نيز بايد اطلاعات دقيقي در اختيار کاربر قرار دهد اما در عين حال خلاصه باشد. اين نکته همواره بايد مد نظر قرار گيرد که هر چه محتواي توليد شده ملموس‌تر باشد احتمال تعامل با کاربران افزايش مي‌يابد. استفاده از مثال‌هاي واقعي داخل توضيحات متن و طرح سوالات و نظرسنجي در پايان آن يکي از عوامل افزايش تعامل با کاربر و بهبود سئوي سايت است. اين نکته در تدوين استراتژي سئو نيز بايد مد نظر قرار گيرد.




بهبود سئو و رتبه‌ي سايت يکي از اهداف کسب و کارهايي است که از بازاريابي اينترنتي استفاده مي‌کنند. از اين رو تدوين استراتژي سئو تاثير به سزايي در رشد و توسعه کسب و کارها دارد.

استفاده ار کلمات کليدي مناسب

توليد محتواي باکيفيت براي وب‌سايت نيازمند انتخاب کلمه‌ي کليدي مناسب است. انتخاب کلمات کليدي چند بخشي و استفاده از ترکيبات مناسب آن در داخل متن تاثير به سزايي در بهبود سئوي سايت دارد. زيرا از زماني که الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو به سمت هوشمند شدن سوق پيدا کرده‌اند استفاده از ترکيبات کلمه‌ي کليدي نيز به يکي از عوامل بهبود سئوي سايت تبديل شده است. اين نکته را فراموش نکنيد که استفاده از عبارت به جاي کلمه‌ي کليدي و يا به بيان ديگر استفاده از کلمات کليدي چند بخشي هر چند ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد. اما در مجموع جستجوهاي بيشتري را به سمت سايت شما هدايت خواهد کرد.

افزودن توضيحات متا

متاسفانه بسياري از افرادي که در زمينه‌ي وبلاگ‌نويسي و توليد محتوا فعاليت دارند از توضيحات متاي متن به سادگي عبور مي‌کنند. در حالي که توضيحات متا در حقيقت يک ديد کلي از متن را به خواننده مي‌دهد. مي‌توان گفت پس از انتخاب عنوان جذاب، اين توضيحات متا است که باعث انتخاب يک محتوا توسط کاربر مي‌شود. بنابراين نوشتن يک جمله کوتاه اما تاثيرگذار در رابطه با متن که حاوي کلمه‌ي کليدي اصلي متن است در بخش توضيحات متا باعث افزايش نرخ کليک بر روي يک محتوا مي‌شود.

توجه به کيفيت تصاوير و بهبود نسخه موبايلي سايت‌ها

با توجه به گسترش استفاده از گوشي‌هاي هوشمند بهتر است نسخه‌ي موبايلي سايت‌ها نيز مورد توجه قرار گيرند و بهبود يابند. از آنجايي که در جهان امروز هر فرد روزانه ساعت‌ها از وقت خود را صرف جستجو در اينترنت با گوشي همراه خود مي‌کند. بنابراين بهبود کيفيت نسخه‌ي موبايلي سايت‌ها تاثير به سزايي در بهينه‌سازي موتور جستجو براي آن‌ها دارد. استفاده از تصاوير باکيفيت اما کم حجم نيز امکان مطالعه مقالات را آسان کرده و با افزايش زمان حضور در سايت سبب بهبود سئوي سايت مي‌شود. بنابراين توجه به بهبود نسخه موبايلي سايت‌ها بايد در استراتژي سئو مورد توجه قرار گيرد.

لينک کردن شبکه‌هاي اجتماعي به سايت اصلي

همانگونه که پيش‌تر نيز گفته شد امروزه فعاليت‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي تاثير به سزايي در پيشبرد استراتژي بازاريابي کسب و کارها دارند. از اين رو لينک کردن شبکه‌هاي اجتماعي به سايت اصلي مي‌تواند مخاطبان رسانه‌هاي اجتماعي کسب و کارها را وارد سايت اصلي کند. اين امر با افزايش ورودي سايت سبب بهبود سئوي سايت مي‌شود.

استفاده از لينک‌هاي قوي در داخل متن

لينک‌هايي که در داخل متن اصلي محتوا استفاده مي‌شوند تاثير به سزايي در بهينه‌سازي موتور جستجو دارند. ناگفته نماند که استفاده از لينک‌هاي داخلي نيز مي‌تواند نرخ کليک مطالب و حضور در سايت کاربر را افزايش دهد. اما اين نکته را فراموش نکنيد که لينک خارجي به سايت‌هاي معتبر تاثير مستقيمي بر روي بهبود رتبه‌ي سايت شما دارد. بنابراين سعي کنيد در مطالب خود تا جاي ممکن به سايت‌هاي معتبر لينک دهيد. از همه مهمتر اين که در انتخاب عبارتي که قصد لينک کردن به آن‌ها را داريد دقت کنيد.

تجزيه و تحليل داده‌هاي حاصل از جستجوي کاربران

تجزيه و تحليل داده‌هاي حاصل از جستجوي کاربران اين امکان را فراهم مي‌کند تا به درک درستي از نيازهاي کاربران خود برسيد. درک نياز و آشنايي با علاقمندي کاربر تدوين استراتژي سئو را تسهيل مي‌کند. تحليل عبارت‌ها و کلمات کليدي که کاربران از اين طريق به سايت شما هدايت مي‌شوند مي‌تواند کمک زيادي به بهبود سئوي سايت شما داشته باشد. و به شما کمک کند تا محتواي کاربر پسندتري توليد کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ‌پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

کد خبر 848173 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید