Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس ستاد انتخابات خراسان شمالي آمار کلي تاييد و رد صلاحيت شدگان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين استان را به تفکيک شهرستان ها اعلام کرد.به گزارش خبرگزاري آريا ؛ معاون سياسي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان گفت: ازمجموع 5 هزار و 489 داوطلب انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در استان تاکنون 193 نفر از اين رقابت انتخاباتي انصراف دادند و 86 نفر هم ردصلاحيت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدتقي ايراني با استناد به آمار و ارقام سامانه انتخابات، شمار تاييد صلاحيت شدگان براي اين انتخابات در استان را نيز 5هزار و 204 داوطلب برشمرد و افزود: 733 نفر از داوطلبان فوق در شهرها و 4 هزار و 471 نفر هم در روستاها نامزد شوراها هستند.
وي خاطرنشان کرد: در شهرستان اسفراين از مجموع 969 داوطلب ثبت نام شده، تاکنون 35 نفر انصراف داده، 15 نفر رد صلاحيت و 919 نفر تاييد صلاحيت شده اند و در شهرستان بجنورد نيز از ميان هزار و 144 نامزد اين انتخابات، 42 نفر انصرافي بوده، 19 نفر رد صلاحيت و هزار و 81 نفر هم تاييد شده اند.
به گفته وي، در شهرستان جاجرم از بين 328 داوطلب شوراهاي شهر و روستا، 15 نفر انصراف داده اند و با توجه به اين که کسي در اين شهرستان رد صلاحيت نشد، 313 نفر در عرصه باقي مانده اند و در شهرستان راز و جرگلان نيز از 502 ثبت نام شده، پس از انصراف 17 نامزد و رد صلاحيت 9 نفر، درنهايت 476 داوطلب در صحنه حضور دارند.
دکتر ايراني ادامه داد: در شهرستان شيروان از مجموع هزار و 19 داوطلب ثبت نامي، 28 نفر انصراف داده و 15 نفر رد صلاحيت شده اند و 976 نفر تاييد صلاحيت شده داريم و در شهرستان فاروج هم از بين 511 ثبت نام شده، 20 نفر انصراف خود را اعلام کردند و با رد صلاحيت 17 داوطلب، 474 نفر با هم رقابت مي کنند.
وي اضافه کرد: در شهرستان گرمه نيز تعداد ثبت نام شوندگان 162 نفر، انصرافي ها 14 نفر و رد صلاحيت شدگان 3 نفر بوده و با اين احتساب، 143 نفر تاييد صلاحيت شده اند و در شهرستان مانه و سملقان هم از مجموع 852 داوطلب، 22 نفر انصرافي بوده و با رد صلاحيت 8 نامزد، اکنون 822 داوطلب در عرصه حضور دارند.
پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، جمعه بيست و نهم ارديبهشت ماه جاري و هم زمان با انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري در سراسر کشور برگزار مي شود.





بيشتر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید کشف گوشت خر در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی | این گوشت توسط مسافران مصرف شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از قدس آنلاین، مادرشاهیان، رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی مستقر است نظارت را کامل انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: شخصی که این خبر را منتشر کرد بدون دانستن جزئیات موضوع، اقدام به کار غیر حرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

مادرشاهیان گفت: انتشار این خبر، باعث کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی جمعیت زائر در این مدت شد چون مردم در بقیه نقاط کشور فکر کردند استفاده از گوشت الاغ در هتل‌ها و رستوران‌های مشهد صورت می‌گیرد.

کد خبر 841052 برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری خبر مهم استان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تایید کشف گوشت خر در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی | این گوشت توسط مسافران مصرف شد؟
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی