Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دويست و نود و هشتمين شماره هفته‌نامه «حيات طيبه» جمعه 22 ارديبهشت 96 منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دويست و نود و هشتمين شماره نشريه «حيات طيبه» با مطالبي چون «در انتخابات بايد امنيت به صورت کامل محفوظ بماند»، «126 هزار نفر از ايثارگران تحت پوشش برنامه پايش سلامت قرار مي‌گيرند»، «نبردي حماسي در آخرين روزهاي جنگ تحميلي»، «روزي که سلاح شيميايي ارتش متجاوز مهران را به شهر سوخته تبديل کرد»، «خاطراتي از ضرورت ملي انتخابات در دوران دفاع مقدس»، «شهيد مدافع حرم، مسافر نيمه شعبان»، «سردار وحدت»، «سلام من به خدا، خدايي که من و شما را آفريد»، «جايگاه منجي و انديشه ظهور نزد شيعيان و پيروان اديان الهي»، «حضور جانبازان شيميايي کشورمان در پارلمان هلند»، «هدف حضور نشر شاهد در نمايشگاه بين المللي، ترويج افکار شهداست»، «طرح سپاس از علمداران حماسه در سراسر کشور اجرا شد»، «افزايش رضايتمندي دانشجويان شاهد و ايثارگر از خدمات آموزشي بنياد»، «تخصيص سهميه حج تمتع خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر به استان‌ها»، «برگزاري پنجمين دوره مسابقات استاني قهرماني کشور ويژه جانبازان»، «جشنواره فرهنگي، ورزشي «علمداران عشق» برگزار شد»، «انتشار نخستين نسخه اپليكيشن اندرويدي زخم فشاري»، «ايثارگران به اردوهاي مشهد، قم و کرمانشاه اعزام مي‌شوند» و «استان کرمان - شهرستان کرمان - گلزار مطهر شهداي کرمان» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشريه حيات طيبه به صاحب امتيازي بنياد شهيد و امور ايثارگران روزهاي جمعه منتشر مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ی مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

مراسم جشن ازدواج نخبگان همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تاریخ عقد متقاضیان از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند