Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:41:30 GMT

۱۲۴۱واحد مسکن مهر در زنجان افتتاح شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۱۲۳۳

۱۲۴۱واحد مسکن مهر در زنجان افتتاح شده است

زنجان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان گفت: هزار و ۲۴۱واحد از پروژه های مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفرجمعیت استان زنجان افتتاح شده است.

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو باخبرنگار مهر افزود:هزار و ۲۴۱واحد از پروژه های مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفرجمعیت زنجان در دولت تدبیر و امید افتتاح شده است.

وی اظهار کرد: استان زنجان در طرح مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت براساس صدور دفترچه اقساط رتبه چهارم کشوری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان به مسکن اجتماعی اشاره کرد و گفت: برنامه های خوبیپیش بینی شده و در هیئت وزیران سال ۹۵ مسکن اجتماعی مصوب شده است.

صنعتی منفرد با بیان اینکه ۱۱۶ واحد مسکن شهری در استان زنجان در حال ساخت داریم، تصریح کرد: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی، غیر دولتی عمومی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی تشکیل شد ودر بحث مسکن شهری و روستایی بنیاد مسکن طرحهای خوبی را در دولت تدبیر و امید را انجام داده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجاناز ارائه ۳ هزار فقره پروانه ساختمانی در استان زنجان طی سال ۹۶ خبر داد وتأکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به بحث صدور سند مالکیت واحدهای روستایی تأکید جدی دارد و تاکنون در این زمینهموفق عمل کردهوصدور سند واحدهای مسکونی روستایی در مناطقبرخوردار با استقبال گسترده مردم مواجه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: صدور سند واحدهای مسکونی روستایی هزینه چندانی را برای خانوارهای روستایی به دنبال ندارد و در این راستاروستاییان طی فرآیندی برای صدور سند به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

صنعتی منفرد افزود: برخی مناطق روستاییاستان استقبال بسیار خوبی از صدور سند برای واحدهای مسکونی داشته‌اند.

وی با اشاره به محور عمده فعالیت‌های بنیاد مسکن، افزود: بعد از تشکیل بنیاد مسکن به فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه بهسازی مسکن روستایی، احداث مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‎ها فعالیت می‌کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۶۷ درصد مساکن روستایی زنجان در سال ۱۴۰۳

ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: امسال شاهد تحول عظیمی در زمینه آسفالت معابر روستایی در استان خواهیم بود.

رضا خواجه‌ای امروز (دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه) به برخی موفقیت‌های بنیاد مسکن استان در حوزه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: پیشرفت ۲۵۸ درصدی در صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی، کسب رتبه برتر کشوری در چهار سال متوالی در حوزه مسکن روستایی، تولید بخش اعظمی از مصالح ساختمانی توسط بنیاد مسکن برای اجرای پروژه‌های عمرانی، اجرای طرح هادی روستایی در ۶۳/۷ درصد روستاهای استان و بالاتر از نرم کشوری، تجهیز ناوگان ماشین‌آلات (خرید ۲۳ دستگاه در چهار سال گذشته) برای اجرای پروژه‌های عمرانی  و اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (احداث ۲۵۰۰ واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن) از برخی فعالیت‌های ارزشمند این نهاد انقلابی است.

وی از احداث ۳۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد، گفت: با ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم در سال‌ ۱۴۰۳ در تلاشیم آمار مقاوم‌سازی را از ۵۷ درصد به ۶۷ درصد افزایش دهیم که در سابقه بنیاد مسکن این حرکت بی‌سابقه بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: امسال شاهد تحول عظیمی در زمینه آسفالت معابر روستایی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان
  • مقاوم‌سازی ۶۷ درصد مساکن روستایی زنجان در سال ۱۴۰۳
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم‌سازی می‌شود
  • امسال ۱۱هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان مقاوم سازی می شود
  • امسال ۱۱هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم در زنجان مقاوم سازی می شود