Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس مقاومت جام نیـوز، پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای کشور روز گذشته در ستاد حجت الاسلام رئیسی در بندر انزلی به سخنرانی پرداخت.

بنابراین گزارش، پدر شهید احمدی روشن در این سخنرانی خطاب به دولت تدبیر و امید اظهار داشت، عوام فریبی دیگر بس است چرا که مردم ما دیگر مردم 30 سال پیش نیستند و همه به خوبی می دانند که وضعیت اقتصاد و فرهنگ کشور چه شده است؟

احمدی روشن اظهار داشت: دولت دزدان و اختلاس گران را ذخیره انقلاب معرفی می کند و در مسائل هسته ای نیروگاه هسته ای را بتن ریزی کردند و آیا خیانتی بالاتر از این در حق شهدای هسته ای وجود دارد؟!

این پدر شهید عنوان کرد: وقتی دولت وزرایش اشرافی زندگی می کنند آیا می توانند به داد محرومان برسند؟

وی خاطر نشان کرد: در این دولت اختلاس و ابتذال فرهنگی بیداد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پدر شهید به صورت خود جوش در استان های مختلف به سخنرانی می پردازد./ شهدای ایران

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۱۸ سردیس مشاهیر و شهدای قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم اللهیاری اظهارکرد: ۱۸ سردیس فرماندهان شهید، مشاهیر و عالمان قزوینی برای نصب در پیاده راه فرهنگی میدان آزادی، خیابان شهدا و بوستان مشاهیر قزوین ساخته خواهد شد.

وی افزود: در آستانه استقبال از بهار و به منظور گرامیداشت یاد و نام تعدادی از فرماندهان شهید قزوینی در دوران دفاع مقدس، سردیس آنان در بوستان مشاهیر، پیاده راه فرهنگی (میدان آزادی) خیابان شهدا (سپه) نصب شده است که یکشنبه ۲۷ اسفند ماه رونمایی می شود.

وی تعداد این سردیسها را ۱۸ مورد اعلام کرد و افزود: علاوه بر سردیس های شهدا، سردیس برخی از مشاهیر و عالمان قزوینی نیز ساخته شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی وورزشی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: مجسمه هایی از بزرگان و مشاهیر، هم راستا با ارزش‌های جامعه و باورهای مردم، تا حدود زیادی باعث معرفی بهتر شخصیت آن بزرگان است و آنان را به نسل امروز و فردا معرفی می کند.

وی اضافه کرد: سردیس های سید موسی زرآبادی فقیه، مجتهد و عالم ربانی، حاج ملا صالح برغانی فقیه، مجتهد و بنیانگذار مدرسه صالحیه، شیخ مجتبی قزوینی فقیه و حکیم شیعه، علامه محمد قزوینی محقق و مصحح متون ادبی و بنیانگذار تحقیقات علمی در ایران، دکتر سید احسان اشراقی مترجم، محقق، مصحح، تاریخ پژوه و صفوی شناس ساخته و نصب شده است.

اللهیاری خاطرنشان کرد: همچنین سردیس های ملک محمد قزوینی استاد صاحب سبک خوشنویسی، استاد ابوالحسن محصص مستشاری خوشنویس، بنیانگذار انجمن خوشنویسان قزوین، میرزا حسین خان قزوینی ملقب به مشیرالدوله و سپهسالار، سیاستمدار، کنسول وزیر جنگ و صدراعظم ایران، دکتر علی اکبر صالحی وزیر سابق امور خارجه و معاون اسبق رییس جمهور و رییس سابق سازمان انرژی اتمی، پهلوان سید کریم مومنی مرد نیکنام ورزش کشتی و رییس فقید هیات کشتی قزوین، سردار محمد جعفرخانی فرمانده شهید، احمد اللهیاری فرمانده شهید، مهدی شالباف فرمانده شهید، سردار حمید محمدرضایی فرمانده شهید، قدرت اله چگینی معلم شهید (شهید ترور)، آیت االله سیدحسن موسوی شالی عالم ربانی فقیه، مجتهد و مجاهد انقلابی، حاج علی اکبر ثقفی (خرم قزوینی) شاعر، ادیب و موسیقیدان و مدیحه سرای مذهبی و حاج رضا یزدان پناه در حال جانمایی و نصب است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: سردیس های یادشده توسط سازمان زیباسازی شهرداری و با مشارکت هنرمندان مجسمه ساز، در دومین سمپوزیوم مجسمه سازی آماده شده است، همچنین سردیس تعداد دیگری از مشاهیر و نام آوران قزوینی در سال آتی آماده خواهد شد.

کد خبر 6056031

دیگر خبرها

  • کیهان: امثال خاتمی و خوئینی‌ها به ۱۰۰ درصد ملت ایران خیانت کردند
  • نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند
  • خیانت بزرگ خاتمی و خوئینی‌ها به ملت ایران!
  • حجت‌الاسلام صدیقی؛ یک افشاگری، تأیید و واکنش‌ها
  • امثال خاتمی و خوئینی‌ها به ۱۰۰درصد ملت ایران خیانت کردند
  • واکنش عضو کمیته استیناف به جریمه میلیاردی استقلال؛ جرایم انضباطی هم مثل کالا گران شده است
  • واکنش ظریف به انتشار فایل جدید صوتی: خیانت کردید
  • آخرین آمار شهدای غزه ، ۳۱۵۵۳ شهید
  • افزایش شهدای خبرنگار در غزه به ۱۳۴ نفر
  • رونمایی از ۱۸ سردیس مشاهیر و شهدای قزوین