Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات شهرستان سوادکوه شمالی در مجموع 17 نامزد برای حضور در رقابت های انتخاباتی جهت تصدی کرسی های شورای اسلامی این شهر تائید شدند.
شورای اسلامی شهر سوادکوه شمالی 5 عضو دارد و رای دهندگان باید در روز اخذ رای حداکثر اسامی 5 نفر را در برگه رای بنویسیند.
در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور این هیات از تاریخ انتشار این آگهی اسامی نامزدها تا 2 روز پس از اعلام نتیجه اخذ رای ، آماده دریافت شکایات انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که به استناد تبصره 1 ذیل ماده 70 آیین نامه اجرایی ، مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، نشانی محل کار یا سکونت شاکی یا شاکیان را داشته باشد.
اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده شهر سوادکوه شمالی
به شرح زیر است :
1 آقای علی اکبر اصغری نام پدر قدرت الله کد نامزد 17
2 آقای علی محمد طاهر فرزند دانش کد نامزد 21
3 آقای عارف جعفر نژاد دهمیانی فرزند امیر کد نامزد 24
4 آقای سید علی اکبر حدیثی نام پدر سید حسین کد نامزد 25
5 خانم سید مرضیه حسینی کبریا نام پدر سید جعفر کد نامزد 26
6 آقای احمد علی خانگلی فرزند محمد کد نامزد 27
7 آقای مجید درویشی ساروکلائی نام پدر باباعلی کد نامزد 28
8 آقای داود رستمی فرزند نبی الله کد نامزد 29
9 آقای سید حسین ساداتی چالی مشهور به سید کمال فرزند سید رمضان کد نامزد 42
10 آقای شاهپور سلیمانی تپه سری فرزند محمد اسماعیل کد نامزد 45
11آقای امید شفیع زاده فرزند حمید کد نامزد 46
12 آقای منوچهر عزیز خانی فرزند مرتضی کد نامزد 48
13 آقای منوچهر علی زاده سیدی فرزند صحبت الله کد نامزد 49
14 آقای کمال علینژاد فرزند اسماعیل کد نامزد 51
15 آقای علی مستوفی فرزند قلی کد نامزد 54
16 خانم سید مریم موسوی فرزند سید جعفر کد نامزد 56
17 آقای علی ولی زاده چالی فرزند همت الله کد نامزد 57
انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1899/7334

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت شنبه شب در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان دولت، با تکیه بر سه کلیدواژه توافق، عدالت و نظم اجتماعی نقش بسزایی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، نظارت و هدایت بر قانون و در نتیجه تحقق گفتمان عمران در کرامت شهر دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزارو ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت ،۶ بخش، ۶ شهر، ۲۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳ کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱ مرکز آموزشی و ۴۷ هزار دانشجو است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰ عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: ۸۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دوسال گذشته در مرکز استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبارات ملی جهت بالندگی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت و انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام و ساخت نیروگاه زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است، ادامه داد: اگر استانداری مازندران قیر رایگان به مرکز استان تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی اقدامات شایسته ای به ثمر می‌رسد.

فرماندار مرکز استان به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد.

کد خبر 6090501

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد